OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SZUBINA w sprawie umieszczenia danych o projekcie planu wraz z prognozą w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Obwieszczenie Burmistrza Szubina
 
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 2 i 7, art. 39 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5, art. 40 i 41  w związku z art. 54 ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), oraz w związku z art. 4 ust 2 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 130, poz. 871), a także na podstawie uchwały nr XXXVI/272/09 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 04.06.2009 r., zawiadamiam o zamieszczeniu danych o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla południowej części wsi Zamość, gmina Szubin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
Zgodnie z art. 46 pkt 1 w/w ustawy, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wymieniony wyżej, podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym - z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa - w okresie wyłożenia do publicznego wglądu.
Uwagi i wnioski w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 wyżej przywołanej ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 marca 2014 r.
Na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 3 w/w ustawy, każdy ma prawo składania uwag i wniosków do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego i prognozy oraz zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy.
Uwagi i wnioski można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz oznaczenie nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Szubina.
 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina (17 stycznia 2014)
Opublikował: Bogumił Wesołowski (17 stycznia 2014, 13:37:10)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 421