Przejdź do treści
    • Strona główna
    • Mapa Biuletynu
    • Rejestr zmian treści
    • Statystyki oglądalności
    • Dziennik Ustaw  Monitor Polski
  • Gmina Szubin

    • Menu dodatkowe
    • Dla słabowidzących
    • Redakcja Biuletynu  Kontakt
    • Instrukcja obsługi
    • Wyszukiwarka artykułów

Menu

aktualności

program rodzina 500+

zarządzanie kryzysowe

Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego
Ważne informacje / OSTRZEŻENIA

nasze miasto i gmina

Lokalizacja
Dane statystyczne
Zadania publiczne
Zamierzenia i programy gminy
Raport o stanie gminy

urząd miejski

Dane tele - adresowe
Kodeks etyki

władze i struktura

Burmistrz / Kierownictwo Urzędu
Regulamin Organizacyjny Urzędu
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze (osiedla i sołectwa)
Oświadczenia majątkowe

rada miejska

Skład Rady Miejskiej
Plany pracy Rady Miejskiej
Zadania i kompetencje
Komisje Rady Miejskiej
INFORMACJE O SESJACH, POSIEDZENIACH KOMISJI I GŁOSOWANIACH RADNYCH
Protokoły sesji
Nagrania z sesji
Rejestr uchwał
Interpelacje i zapytania radnych

prawo lokalne

Statut Gminy
Akty prawa miejscowego
Uchwały
Zarządzenia Burmistrza od 2008 roku
Zarządzenia Burmistrza sprzed 2008 roku

finanse miasta i gminy

Budżet
Majątek gminy i miasta
Emisja obligacji
Sprawozdania budżetowe
Sprawozdania finansowe Gminy
Sprawozdania finansowe jednostek budżetowych

sprawy do załatwienia

Katalog usług
Rejestry, ewidencje, archiwa, zbiory, wykazy
Udostępnianie Informacji Publicznej
Ponowne wykorzystywanie
Petycje

zamówienia / ogłoszenia / konkursy

Plany postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Zamówienia Publiczne (Platforma zakupowa)
Zamówienia Publiczne (archiwum do 2020 roku)
Gospodarowanie majątkiem gminy (ogłoszenia bieżące)
Współpraca z Organizacjami Pozarządowymi (konkursy ofert)
Zamówienia MGOPS Szubin

zagospodarowanie przestrzenne

PLANOWANIE PRZESTRZENNE
Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu od 2020 r.
Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu sprzed 2020 r.
Lokalizacja inwestycji mieszkaniowych w trybie specustawy

ochrona środowiska

Ogłoszenia Ochrony Środowiska
Inwestycje wpływające na środowisko
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
GOSPODARKA ODPADAMI
Informacje o stosowanych środkach poprawy efektywności energetycznej

kąpielisko w wąsoszu

kontrole

praca

Ogłoszenia o naborze na stanowiska urzędnicze
Dokumenty do pobrania
Ogłoszenia o naborze (inne), konkursy

wybory

WYBORY PREZYDENTA RP W 2020R.
WYBORY DO SEJMU RP I DO SENATU RP 2019
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2019
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018R.
WYBORY PREZYDENTA RP W 2015R.
WYBORY DO SEJMU I SENATU 2015r.
REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 2015r.
WYBORY SAMORZĄDOWE 2014R.
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014R.

wybory do izb rolniczych

2019
2015

wybory ławników

2019
2015

spisy powszechne

Powszechny Spis Rolny w 2020
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021

działalność lobbingowa

rodo

dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami

Deklaracja dostępności
Raporty o stanie zapenienia dostępności podmiotu publicznego
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Strona główna BIP
ścieżka nawigacji Strona główna > WŁADZE I STRUKTURA > Oświadczenia majątkowe > Radni > Anna Kijowska - oświadczenia majątkowe (kadencja 2014-2018-2023)

Anna Kijowska - oświadczenia majątkowe (kadencja 2014-2018-2023)

Oświadczenia majątkowe Anny Kijowskiej:

oświadczenie majątkowe z dnia 20.04.2022r. + wyjaśnienie do oświadczenia (wpływ do Urzędu Wojewódzkiego 28.04.2022r.) (247kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 28.04.2021 r. + wyjaśnienie do oświadczenia (wpływ do Urzędu Wojewódzkiego 11.05.2021r.) (427kB) pdf

uzupełnienie do oświadczenia majątkowego z dnia 28.04.2021r. (165kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 25.05.2020 r. (wpływ do Urzędu Wojewódzkiego 1.06.2020 r.) (272kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 23 kwietnia 2019r. (2713kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 11 grudnia 2018r. (2243kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 16 września 2018r. (2460kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 23 kwietnia 2018r. (2858kB) pdf

oświadczenie majątkowe z dnia 24 kwietnia 2017r. (3693kB) pdf


wyjaśnienie do oświadczenia majątkowego z dnia 20-04-2022 (139kB) pdf

wyjaśnienie do oświadczenia majątkowego z dnia 25-05-2020 (20kB) pdf

wyjaśnienie do oświadczenia majątkowego z dnia 23-04-2019 (132kB) pdf

wyjaśnienie do oświadczenia majątkowego - rozpoczęcie kadencji i za 2018 rok (162kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Kijowska (14 grudnia 2014)
Opublikował: Maciej Chłapek (19 lutego 2015, 13:16:14)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (25 października 2022, 13:35:35)
Zmieniono: aktualizacja informacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3027

menu 15 OSTATNIO DODANYCH

LI sesja Rady Miejskiej w Szubinie 8.11.2022

Data publikacji: 9 listopada 2022

Dział: Nagrania z sesji

WNIOSEK NA ZAKUP WĘGLA

Data publikacji: 8 listopada 2022

Dział: Katalog usług

Polowania zbiorowe na terenie gminy Szubin - OHZ 'SZUBIN'

Data publikacji: 8 listopada 2022

Dział: Aktualności

Obwieszczenie Burmistrza Szubina o przekazaniu projektu decyzji o warunkach zabudowy do uzgodnień (znak: RZP.6730.1.422.2022)

Data publikacji: 7 listopada 2022

Dział: Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu od 2020 r.

Zarządzenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu "Rocznego programu współpracy Gminy Szubin z organizacjami pozarządowymi".

Data publikacji: 7 listopada 2022

Dział: Współpraca z Organizacjami Pozarządowymi (konkursy ofert)

Protokół kontroli Nr 32/22

Data publikacji: 7 listopada 2022

Dział: Komisje Rady Miejskiej

Zarządzenie nr 0050.1.208.2022 Burmistrza Szubina

Data publikacji: 7 listopada 2022

Dział: Zarządzenia

Protokół Nr 15/22 - posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 1-07-2022r.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Komisje Rady Miejskiej

Protokół Nr 14/22 - posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 6-05-2022r.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Komisje Rady Miejskiej

Protokół Nr 13/22 - posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 22-04-2022r.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Komisje Rady Miejskiej

Kontrola Komendanta Powiatowego PSP w Nakle nad Notecią budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chomętowo 25.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Kontrole (txt)

Kontrola Archiwum Państwowego w Bydgoszczy dotycząca archiwum USC oraz archiwum zakładowego.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Kontrole (txt)

Kontrola Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotycząca ruin zamku w Szubinie .

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Kontrole (txt)

Kontrola NIK w zakresie nabywania usług doradczych i eksperckich przez jednostki samorządu terytorialnego.

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Kontrole (txt)

Kontrola Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na zakończenie realizacji projektu "Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy"

Data publikacji: 4 listopada 2022

Dział: Kontrole (txt)

Ostatnia aktualizacja BIP: 18.09.2024 09:48
Polityka Cookies
CMS i hosting: Logonet Sp. z o.o.