Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Szubin
Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Szubin
sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku
Cel kontroli:
wykonanie wydatków w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie gminy Szubin.
Temat kontroli:
rozliczenie finansowe jednostek OSP w zakresie wykonania wydatków.
Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 24.05. do 25.05.2005 roku i 30.05. do 06.06.2005 roku.
Przedmiotowy zakres kontroli:
- | sprawdzenie sporządzonego zestawienia planowanych wydatków, |
- | sprawdzenie zgodności naliczonych ekwiwalentów za udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych i szkoleniach, |
- | zgodność wypłaconych ekwiwalentów z potwierdzeniem wyjazdów przez Jednostkę Ratownictwa Gaśniczego, |
- | zgodność ewidencji księgowej zakupionego paliwa z księgą główną OSP i kartami drogowymi, |
- | zgodność dekretów z księgowaniami na kartotekach księgowych, |
- | zgodność danych księgowych ze sporządzonym sprawozdaniem RB 28 S. |
Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości:
- | brak wydanego Zarządzenie przez Komendanta Gminnego dotyczącego norm zużycia paliwa w samochodach i sprzęcie, |
- | karty drogowe prowadzone w sposób nieestetyczny, |
- | brak kontroli nad terminowością zakupu paliwa i rozliczeń kart drogowych. |
Uwagi i wnioski z kontroli:
W związku ze stwierdzonymi uchybieniami udzielono instruktażu osobom odpowiedzialnym za prawidłowe prowadzenie
kart drogowych.
Wykazane w protokole uchybienia zostały przedstawione Komendantowi Gminnemu OSP podczas omówienia ustaleń z
kontroli.
metryczka
Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 11:53:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1862