Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej dotyczącej zakupu i zużycia opału w świetlicach

Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej dotyczącej zakupu i zużycia opału w świetlicach wiejskich działających na terenie gminy Szubin


sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.


Cel kontroli:
sprawdzenie prawidłowości prowadzenia kartotek materiałowych dotyczących zużycia opału.

Temat kontroli:
prawidłowość ewidencji księgowej dotyczącej zakupu i zużycia opału z kartotekami materiałowymi.

Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 20.06.2005 roku do 22.06.2005 roku.

Przedmiotowy zakres kontroli:

stwierdzenie prawidłowości sald kartotek materiałowych z ewidencją księgową
na dzień - 1.01.2005 rok,
na dzień - 30.06.2005 rok,
terminowość przekazywania do księgowości zużycia opału,
prawidłowość prowadzenia kartotek materiałowych.

Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono.

pobierz informację (35kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 13:29:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1976