Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej dotyczącej zakupu i zużycia opału w świetlicach
Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej dotyczącej zakupu i zużycia opału w świetlicach wiejskich działających na terenie gminy Szubin
sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.
Cel kontroli:
sprawdzenie prawidłowości prowadzenia kartotek materiałowych dotyczących zużycia opału.
Temat kontroli:
prawidłowość ewidencji księgowej dotyczącej zakupu i zużycia opału z kartotekami materiałowymi.
Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 20.06.2005 roku do 22.06.2005 roku.
Przedmiotowy zakres kontroli:
- | stwierdzenie prawidłowości sald kartotek materiałowych z ewidencją księgową na dzień - 1.01.2005 rok, na dzień - 30.06.2005 rok, |
- | terminowość przekazywania do księgowości zużycia opału, |
- | prawidłowość prowadzenia kartotek materiałowych. |
Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono.
metryczka
Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 13:29:44)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1976