![]() |
zamówienie na: |
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY SZUBIN. |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | 272.24.2016 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 19 grudnia 2016 09:00 |
wynik postępowania: | w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Szubin wybrana została oferta złożona przez Wykonawcę Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1133kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2678kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wykonawcy
Załącznik nr 2 - formularz cenowy
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (18kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (20kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 6 - wzór umowy
Załącznik nr 7 - wykaz jednostek - punktów odbioru i nadania
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia (1015kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. (4171kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. - Formularz ofertowy wykonawcy (56kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. - Wzór umowy
__________________________________________________________________________________________
Pobierz wyjaśnienia treści SIWZ (2074kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia z dnia 13.12.2016r. (45kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę treści SIWZ z dnia 13.12.2016r. (275kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Formularz cenowy (49kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 2 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Wzór umowy (484kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 3 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Wykaz jednostek - punktu odbioru i nadania (20kB)
![word](img/ikony/word.png)
_______________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (541kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (586kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (5 grudnia 2016, 16:01:49)
Ostatnia zmiana: Emilia Jasińska (23 grudnia 2016, 10:16:56)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 318