zamówienie na:

ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY SZUBIN.

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 272.24.2016
wartość:
termin składania ofert: 19 grudnia 2016  09:00
wynik postępowania: w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Szubin wybrana została oferta złożona przez Wykonawcę Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa.  




Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1133kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2678kB) pdf
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wykonawcy
Załącznik nr 2 - formularz cenowy
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (18kB) word
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (20kB) word
Załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (19kB) word
Załącznik nr 6 - wzór umowy
Załącznik nr 7 - wykaz jednostek - punktów odbioru i nadania
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia (1015kB) pdf
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. (4171kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. - Formularz ofertowy wykonawcy (56kB) word
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.12.2016r. - Wzór umowy
__________________________________________________________________________________________
Pobierz wyjaśnienia treści SIWZ (2074kB) pdf
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia z dnia 13.12.2016r. (45kB) pdf

__________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę treści SIWZ z dnia 13.12.2016r. (275kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Formularz cenowy (49kB) plik
Załącznik nr 2 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Wzór umowy (484kB) pdf
Załącznik nr 3 do zmiany terści SIWZ ZP.271.24.2016 z dnia 13.12.2016r. - Wykaz jednostek - punktu odbioru i nadania (20kB) word
_______________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (541kB) pdf
__________________________________________________________________________________________
Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (586kB) pdf

metryczka


Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (5 grudnia 2016, 16:01:49)

Ostatnia zmiana: Emilia Jasińska (23 grudnia 2016, 10:16:56)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 318