zamówienie na:

TERMOMODERNIZACJĘ ZESPOŁU SZKÓŁ W RYNARZEWIE

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.7.2017
wartość:
termin składania ofert: 12 maja 2017  09:00
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 




UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO 12 MAJA 2017R., GODZINA 09:00

Ogłoszenie o zamówieniu (1266kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4339kB) pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty (81kB) word
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warun ków udziału w postępowaniu (19kB) word
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (21kB) word
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej (20kB) word
Załącznik nr 5 - Wykaz robót budowlanych (48kB) word
Załącznik nr 6 - Wykaz osób (40kB) word
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (38kB) word
Załącznik nr 8 - Wzór umowy z oświadczeniem (68kB) word
Załącznik nr 9 - Harmonogram rzeczowo - finansowy (29kB) excel
10 Projekt wykonawczy
Załącznik nr 10a - Projekt wykonawczy branża budowlana - część 1 (10240kB) plik
Załącznik nr 10a - Projekt wykonawczy branża budowlana- część 2 (3250kB) plik
Uwaga!
Załącznik nr 10a został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 10b - Projekt wykonawczy branża centralnego ogrzewania (9885kB) plik
Załącznik nr 10c - Projekt wykonawczy branża elektryczna (7416kB) plik
Załącznik nr 10d - Inwentaryzacja (8043kB) plik
Załącznik nr 11 - Projekt budowlany - cześć1 (10240kB) plik
Załącznik nr 11 - Projekt budowlany - cześć 2 (4422kB) plik
Uwaga!
Załącznik nr 11 został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 12 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (3540kB) pdf
Załącznik nr 13 Przedmiary robót
Załącznik nr 14 - Pozwolenie na budowę (321kB) pdf
Załącznik nr 15 - Audyt energetyczny budynku (441kB) pdf
Załącznik nr 16 - Ekspertyza ornitologiczna (665kB) pdf
Załącznik nr 17 - Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (465kB) pdf

________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 30.03.2017 (219kB) pdf
Załącznik Nr 1 do zamiany SIWZ - Przedmiar robót.
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 04.04.2017 (513kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 05.04.2017r. (430kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.04.2017r. (41kB) pdf
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 10.04.2017r. (667kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 24.04.2017r. (42kB) pdf
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 24.04.2017r. (667kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 02.05.2017 r. (227kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017 r. - Przedmiar robót.
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017r. - Schemat zasilania z instalacji PV. (241kB) pdf
Załącznik nr 3 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017 r. - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. (278kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 02.05.2017r. (442kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia z dnia 05.05.2017 r. (42kB) pdf
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 05.05.2017 r. (659kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 08.05.2017 r. (397kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.05.2017 r. - Przedmiar robót. (523kB) zip
_________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert. (589kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Pobierz informację o unieważnieniu postępowania. (482kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Agnieszka Meller (28 marca 2017, 12:58:18)

Ostatnia zmiana: Magdalena Zygowska (25 maja 2017, 08:52:40)
Zmieniono: unieważniono postępowanie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1638