![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
TERMOMODERNIZACJĘ ZESPOŁU SZKÓŁ W RYNARZEWIE |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.7.2017 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 12 maja 2017 09:00 |
przyczyna unieważnienia: | art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO 12 MAJA 2017R., GODZINA 09:00
Ogłoszenie o zamówieniu (1266kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4339kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 - Formularz oferty (81kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warun ków udziału w postępowaniu (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (21kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej (20kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 5 - Wykaz robót budowlanych (48kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 6 - Wykaz osób (40kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (38kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 8 - Wzór umowy z oświadczeniem (68kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 9 - Harmonogram rzeczowo - finansowy (29kB)
![excel](img/ikony/excel.png)
10 Projekt wykonawczy
Załącznik nr 10a - Projekt wykonawczy branża budowlana - część 1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 10a - Projekt wykonawczy branża budowlana- część 2 (3250kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Uwaga!
Załącznik nr 10a został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 10b - Projekt wykonawczy branża centralnego ogrzewania (9885kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 10c - Projekt wykonawczy branża elektryczna (7416kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 10d - Inwentaryzacja (8043kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 11 - Projekt budowlany - cześć1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 11 - Projekt budowlany - cześć 2 (4422kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Uwaga!
Załącznik nr 11 został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 12 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (3540kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 13 Przedmiary robót
Załącznik nr 14 - Pozwolenie na budowę (321kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 15 - Audyt energetyczny budynku (441kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 16 - Ekspertyza ornitologiczna (665kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 17 - Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (465kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 30.03.2017 (219kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik Nr 1 do zamiany SIWZ - Przedmiar robót.
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 04.04.2017 (513kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 05.04.2017r. (430kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.04.2017r. (41kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 10.04.2017r. (667kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 24.04.2017r. (42kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 24.04.2017r. (667kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 02.05.2017 r. (227kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017 r. - Przedmiar robót.
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017r. - Schemat zasilania z instalacji PV. (241kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 3 do zmiany treści SIWZ z dnia 02.05.2017 r. - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. (278kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 02.05.2017r. (442kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia z dnia 05.05.2017 r. (42kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 05.05.2017 r. (659kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 08.05.2017 r. (397kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 08.05.2017 r. - Przedmiar robót. (523kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
_________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert. (589kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Pobierz informację o unieważnieniu postępowania. (482kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Odpowiada za treść:
Opublikował: Agnieszka Meller (28 marca 2017, 12:58:18)
Ostatnia zmiana: Magdalena Zygowska (25 maja 2017, 08:52:40)
Zmieniono: unieważniono postępowanie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1638