zamówienie na:

REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.13.2017
wartość:
termin składania ofert: 21 kwietnia 2017  10:00
wynik postępowania: w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o. o. ul. Budowlana 38 ,88-100 Inowrocław  




Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (997kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3666kB) pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (19kB) word
Załącznik nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (21kB) word
Załącznik nr 4 - oświadczenie o grupie kapitałowej (19kB) word
Załącznik nr 5 - wykaz robót budowlanych (44kB) word
Załącznik nr 6 - wykaz osób (35kB) word
Załącznik nr 7 - zobowiązanie podmiotu trzeciego (40kB) word
Załącznik nr 8 - wzór umowy z oświadczeniem (862kB) pdf
Załącznik nr 9 - kosztorys ofertowy wykonawcy (57kB) excel
Załącznik nr 10 - projekt wykonawczy
projekt wykonawczy - część 1 (10240kB) plik
projekt wykonawczy - część 2 (10240kB) plik
projekt wykonawczy - część 3 (9947kB) plik
Uwaga!
Załącznik nr 10 został skompresowany i podzielony na 3 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 11 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1141kB) zip
Załącznik nr 12 - przedmiar robót (80kB) zip
Załącznik nr 13 - stała organizacja ruchu
stała organizacja ruchu - część 1 (10240kB) plik
stała organizacja ruchu - część 2 (10240kB) plik
stała organizacja ruchu - część 3 (10240kB) plik
stała organizacja ruchu - część 4 (9290kB) plik
stała organizacja ruchu - część 5 (851kB) jpg
stała organizacja ruchu - część 6 (490kB) jpg
Uwaga!
Załącznik nr 13 został skompresowany i podzielony na 6 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 14.04.2017 (707kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 18.04.2017r. (461kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 18.04.2017r. (82kB) word
__________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (815kB) pdf
_________________________________________________________________________________________
Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (313kB) pdf
Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (365kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (6 kwietnia 2017, 15:58:51)

Ostatnia zmiana: Małgorzata Łapaczyńska (17 maja 2017, 15:13:25)
Zmieniono: sprostowanie zawiadomienia o wyniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 878