![]() |
zamówienie na: |
REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.13.2017 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 21 kwietnia 2017 10:00 |
wynik postępowania: | w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o. o. ul. Budowlana 38 ,88-100 Inowrocław |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (997kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3666kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (21kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 4 - oświadczenie o grupie kapitałowej (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 5 - wykaz robót budowlanych (44kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 6 - wykaz osób (35kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 7 - zobowiązanie podmiotu trzeciego (40kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 8 - wzór umowy z oświadczeniem (862kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 9 - kosztorys ofertowy wykonawcy (57kB)
![excel](img/ikony/excel.png)
Załącznik nr 10 - projekt wykonawczy
projekt wykonawczy - część 1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
projekt wykonawczy - część 2 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
projekt wykonawczy - część 3 (9947kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Uwaga!
Załącznik nr 10 został skompresowany i podzielony na 3 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 11 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1141kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
Załącznik nr 12 - przedmiar robót (80kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
Załącznik nr 13 - stała organizacja ruchu
stała organizacja ruchu - część 1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
stała organizacja ruchu - część 2 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
stała organizacja ruchu - część 3 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
stała organizacja ruchu - część 4 (9290kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
stała organizacja ruchu - część 5 (851kB)
![jpg](img/ikony/jpg.png)
stała organizacja ruchu - część 6 (490kB)
![jpg](img/ikony/jpg.png)
Uwaga!
Załącznik nr 13 został skompresowany i podzielony na 6 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 14.04.2017 (707kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 18.04.2017r. (461kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 18.04.2017r. (82kB)
![word](img/ikony/word.png)
__________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (815kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (313kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (365kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Odpowiada za treść:
Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (6 kwietnia 2017, 15:58:51)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Łapaczyńska (17 maja 2017, 15:13:25)
Zmieniono: sprostowanie zawiadomienia o wyniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 878