![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.16.2017 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 2 czerwca 2017 09:00 |
przyczyna unieważnienia: | art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Ogłoszenie o zamówieniu (1659kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4382kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1.1 - Formularz oferty - Część I (87kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 1.2 - Formularz oferty - Część II (84kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warun ków udziału w postępowaniu (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (22kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 5 - Wykaz robót budowlanych (45kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 6 - Wykaz osób (41kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (41kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 8.1 - Wzór umowy z oświadczeniem - Część I (452kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 8.2 - Wzór umowy z oświadczeniem - Część II (172kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 9 - Harmonogram rzeczowo - finansowy (26kB)
![excel](img/ikony/excel.png)
Załącznik nr 10 - Przedmiar robót (3927kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1223kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 12 - Projekt budowlany i wykonawczy - część 1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 12 - Projekt budowlany i wykonawczy - część 2 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 12 - Projekt budowlany i wykonawczy - część 3 (683kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Uwaga!
Załącznik nr 12 został skompresowany i podzielony na 3 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 13 - Kosztorys ofertowy (59kB)
![excel](img/ikony/excel.png)
Uwaga!
Załącznik nr 13 posiada 5 zakładek branżowych, które należy wypełnić oddzielnie.
_________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 30.05.2017r. (231kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1.1 do zmiany treści SIWZ z dnia 30.05.2017r. (88kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 1.2 do zmiany treści SIWZ z dnia 30.05.2017r. (84kB)
![word](img/ikony/word.png)
_________________________________________________________________________________
Pobierz informację o unieważnieniu postępowania. (459kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Odpowiada za treść:
Opublikował: Agnieszka Meller (17 maja 2017, 14:31:01)
Ostatnia zmiana: Magdalena Zygowska (2 czerwca 2017, 12:52:12)
Zmieniono: dodano informację o unieważnieniu postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 567