![]() |
zamówienie na: |
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy Szubin na 2017 rok w wysokości 6.948.615,75 złotych. |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.39.2017 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 8 grudnia 2017 09:00 |
wynik postępowania: | Wybrano najkorzystniejszą ofertę konsorcjum: Bank Spółdzielczy w Szubinie - lider SGB - Bank S.A - uczestnik ul. Kcyńska 30 89-200 Szubin |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
UWAGA! Zamieszczono zmianę i sprostowanie omyłek pisarskich w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (124kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Sprostowanie Ogłoszenia o zamówieniu (przesłanie) (134kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3821kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 - formularz oferty (58kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 - JEDZ(Jednolity europejski dokument zamówień) (169kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o grupie kapitałowej (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 4 - Oświadczenie, podatki, opłaty i składki. (36kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zatrudnieniu
Załącznik nr 6 - Zarządzenie nr 0050.1.188.2017 Burmistrza Szubina z dnia 30 października 2017 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy Szubin na 2017 rok (105kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 7 -Uchwała RIO Bydgoszcz Nr 34/K/2017 w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego planowanego do zaciągnięcia przez gminę Szubin w 2017 roku (245kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 8 - Uchwała Nr XXVIII/341/16
Załącznik nr 9 - Uchwala Nr XXVIII/342/16
Załącznik nr 10 - Uchwała RIO Nr 18/Kd/2017
Załącznik nr 11-Uchwała RIO Nr 13/D/2017
Załącznik nr 12 - Projekt budżetu gminy Szubin na 2017r. wraz z projektem wieloletniej prognozy finansowej gminy Szubin
Załącznik nr 13 - Uchwała RIO Nr 5/P/2016, Nr 5/WPF/2016, Nr 2/Dpr/2016
Załącznik nr 14 -sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Szubin za 2016r.
Załącznik nr 15 - Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Szubina sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2016r.
Załącznik nr 16- Uchwała Nr XXXIII/394/17
Załącznik nr 17 -Uchwała Nr XXXIII/395/17
Załącznik nr 18 - Uchwała Nr XXXVII/474/17
Załącznik nr 19 - Uchwała Nr XXXVII/475/17
Załącznik nr 20 -Sprawozdanie Rb – NDS za rok 2015,2016, III kw./2017r. (6567kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 21 - Sprawozdanie Rb – Z za rok 2015,2016, III kw./2017r (987kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 22 -Sprawozdanie Rb – N za rok 2015,2016, III kw./2017r. (960kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 23 -Sprawozdanie Rb- 27S za rok 2015,2016, III kw./2017r. (8818kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Uwaga!
Załącznik nr 24 został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 24- Sprawozdanie Rb-28S za rok 2015,2016, III kw./2017r.- część 1 (10240kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 24- Sprawozdanie Rb-28S za rok 2015,2016, III kw./2017r.-część 2 (2277kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik nr 25-Oświadczenie o udzielonych poręczeniach i gwarancjach (313kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 26-Ogólne dane z wykonania budżetu Gminy za III kwartał 2017 roku (176kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 27-Ogólne dane z wykonania budżetu Gminy za III kwartał 2017 roku (90kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 28-Wykaz instytucji finansowych, w których Gmina korzysta z kredytów i/lub pożyczek oraz wykupu wierzytelności wg stanu na dzień 30 września 2017 r. (98kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 29-REGON. (118kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 30-NIP (97kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 31 -Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Szubina (49kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 32- Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy Szubin (66kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 33-Zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS (64kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 34 -Zaświadczenie o niezaleganiu wobec Urzędu Skarbowego (281kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 17 listopada 2017r. (477kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- wersja edytowalna (416kB)
![word](img/ikony/word.png)
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 22 listopada 2017r. (229kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 23 listopada 2017r. (223kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z dnia 23.11.2017r. - oświadczenie o zatrudnieniu (19kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z dnia 23.11.2017r. - sprawozdanie finansowe KPWiK (1542kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 23 listopada 2017r. (515kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 24 listopada 2017r. (250kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 27 listopada 2017r. (247kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_______________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 27 listopada 2017r. (241kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
_______________________________________________________________________________________
Sprostowanie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (233kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 5 grudnia 2017r. (716kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 5 grudnia 2017r. (568kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (268kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________________________________
Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (311kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zamawiający informuje, że w związku z błędem pisarskim w treści zawiadomienia w dniu 19.12.2017r. zostanie zamieszczone sprostowanie wyniku.
Sprostowanie o wyborze najkorzystniejszej ofert (303kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Opublikował: Emilia Jasińska (9 listopada 2017, 16:12:02)
Ostatnia zmiana: Emilia Jasińska (19 grudnia 2017, 09:21:43)
Zmieniono: dodano sprostowanie wyniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 996