Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2018 |
zamówienie na: |
Wyposażenie pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Turze na potrzeby świadczenia usług przedszkolnych, współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.2 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.2.2018 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 7 lutego 2018 09:00 |
wynik postępowania: | w niniejszym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej: Przedsiębiorstwa Handlowo-Produkcyjnego AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice - dotyczy Części 1 zamówienia oraz oferty PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWO – USŁUGOWEGO PHU „BMS” sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn - dotyczy Części 2 zamówienia |
Uwaga: zmiana Ogłoszenia, SIWZ, wyjaśnienia
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1603kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2738kB) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1
Załącznik nr 1.1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1
Załącznik nr 1.2. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 (57kB)
Uwaga!
Załącznik nr 2 został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna Część 1 - (10240kB)
Załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna Część 2 (22kB)
Załącznik nr 3 - formularz oferty (122kB)
Załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (59kB)
Załącznik nr 5 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (61kB)
Załącznik nr 6.1 - Formularz cenowy oferty dla Części nr 1
Załącznik nr 6.2. - Formularz cenowy oferty dla Części nr 2 (54kB)
Załącznik nr 7 - zobowiązanie podmiotu trzeciego (77kB)
Załącznik nr 8 - oświadczenie o grupie kapitałowej (58kB)
Załącznik nr 9.1. - wzór umowy – Część nr 1 (1373kB)
Załącznik nr 9.2. - Wzór umowy – Część nr 2 (706kB)
Załącznik nr 10.1. - Wykaz dostaw – Część nr 1 (78kB)
Załącznik nr 10.2. - Wykaz dostaw – Część nr 2 (78kB)
________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia z 30 stycznia 2018r (46kB)
________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 30 stycznia 2018r. (111kB)
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z 30.01.2018 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ 1 (85kB)
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z 30.01.2018 - Formularz cenowy oferty dla Części nr 1 (70kB)
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 30 stycznia 2018r. (267kB)
Rysunek 02 (750kB)
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia terści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 1 lutego 2018 r. (80kB)
_________________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert. (102kB)
________________________________________________________________________________________
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (175kB)
metryczka
Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (23 stycznia 2018, 14:33:30)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Łapaczyńska (21 lutego 2018, 13:34:23)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1118