zamówienie na:

Wyposażenie pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Turze na potrzeby świadczenia usług przedszkolnych, współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.2 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.2.2018
wartość:
termin składania ofert: 7 lutego 2018  09:00
wynik postępowania: w niniejszym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej: Przedsiębiorstwa Handlowo-Produkcyjnego AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice - dotyczy Części 1 zamówienia oraz oferty PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWO – USŁUGOWEGO PHU „BMS” sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn - dotyczy Części 2 zamówienia 




Uwaga: zmiana Ogłoszenia, SIWZ, wyjaśnienia
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1603kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2738kB) pdf Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1

Załącznik nr 1.1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1
Załącznik nr 1.2. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 (57kB) word
Uwaga!
Załącznik nr 2 został skompresowany i podzielony na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna Część 1 - (10240kB) plik
Załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna Część 2 (22kB) plik
Załącznik nr 3 - formularz oferty (122kB) word
Załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (59kB) word
Załącznik nr 5 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (61kB) word
Załącznik nr 6.1 - Formularz cenowy oferty dla Części nr 1
Załącznik nr 6.2. - Formularz cenowy oferty dla Części nr 2 (54kB) excel
Załącznik nr 7 - zobowiązanie podmiotu trzeciego (77kB) word
Załącznik nr 8 - oświadczenie o grupie kapitałowej (58kB) word
Załącznik nr 9.1. - wzór umowy – Część nr 1 (1373kB) pdf
Załącznik nr 9.2. - Wzór umowy – Część nr 2 (706kB) pdf
Załącznik nr 10.1. - Wykaz dostaw – Część nr 1 (78kB) word
Załącznik nr 10.2. - Wykaz dostaw – Część nr 2 (78kB) word
________________________________________________________________________________________
Pobierz zmianę ogłoszenia z 30 stycznia 2018r (46kB) pdf
________________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 30 stycznia 2018r. (111kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z 30.01.2018 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ 1 (85kB) word
Załącznik nr 2 do zmiany treści SIWZ z 30.01.2018 - Formularz cenowy oferty dla Części nr 1 (70kB) excel
________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 30 stycznia 2018r. (267kB) pdf
Rysunek 02 (750kB) pdf

________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia terści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 1 lutego 2018 r. (80kB) pdf                             
_________________________________________________________________________________________

Informacja z otwarcia ofert. (102kB) pdf
________________________________________________________________________________________
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (175kB) pdf


metryczka


Opublikował: Małgorzata Łapaczyńska (23 stycznia 2018, 14:33:30)

Ostatnia zmiana: Małgorzata Łapaczyńska (21 lutego 2018, 13:34:23)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1118