zamówienie na:

Dostawę artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2019

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.22.2018
wartość:
termin składania ofert: 8 października 2018  09:00
wynik postępowania: w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2019 w CZĘŚCI nr 2 została wybrana najkorzystniejsza oferta nr 11 złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Kwiecińscy - Spółka Jawna Bożejewiczki ul. Żnińska 4 88-400 Żnin, w CZĘŚCI nr 3 została wybrana najkorzystniejsza oferta nr 6 złożona przez SERWAL Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Roman Walkowski i Wspólnicy Spółka z o.o. spółka komandytowa Lisi Ogon ul. Diamentowa 14, 86-065 Łochowo, w CZĘŚCI nr 4 została wybrana najkorzystniejsza oferta nr 8 złożona przez ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz, w CZĘŚCI nr 6 została wybrana najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez Piekarnia-Ciastkarnia Grzegorz Grobelski ul. Powstańców Wielkopolskich 54, 89-200 Szubin  




UWAGA: formularze asortymentowo – cenowe zostały zamieszczone w arkuszach kalkulacyjnych bez możliwości zmiany danych. Zaleca się korzystanie z udostępnionych plików poprzez ich wypełnienie.
Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1579kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2667kB) pdf
Załącznik nr 1 - Formularz oferty (81kB) word
Załącznik nr 2 - Formularze asortymentowo-cenowe:
Załącznik nr 2.1. - formularz asortymentowo-cenowy część nr 1
załącznik nr 2.2. - Formularz asortymentowo-cenowy część nr 2 (17kB) excel
Załącznik nr 2.3. - Formularz asortymentowo-cenowy część nr 3
załącznik nr 2.4. - Formularz asortymentowo-cenowy część nr 4 (15kB) excel
Załącznik nr 2.5. - Formularz asortymentowo-cenowy część nr 5
załącznik nr 2.6. - Formularz asortymentowo-cenowy część nr 6 (15kB) excel
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (23kB) word
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej (20kB) word
Załącznik nr 5.1. - Wzór umowy dla części nr 1 (30kB) word
Załącznik nr 5.2. - Wzór umowy dla części nr 2 (30kB) word
Załącznik nr 5.3. - Wzór umowy dla części nr 3 (29kB) word
Załącznik nr 5.4. - Wzór umowy dla części nr 4 (29kB) word
Załącznik nr 5.5. - Wzór umowy dla części nr 5 (29kB) word
Załącznik nr 5.6. - Wzór umowy dla części nr 6 (29kB) word
________________________________________________________________________________________

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 21 września 2018 r. (211kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z 21 września 2018 r. - formularz asortymentowo - cenowy część nr 5 (20kB) excel
________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (41kB) pdf
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 26 września 2018 r. (262kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z 26 września 2018 r. - formularz asortymentowo-cenowy część nr 3 (15kB) excel
_________________________________________________________________________________________

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z 27 września 2018 r. (221kB) pdf
Załącznik nr 1 do zmiany treści SIWZ z 27 września 2018 r. - formularz asortymentowo - cenowy część nr 1 (22kB) excel
_________________________________________________________________________________________

Informacja z otwarcia ofert (342kB) pdf
_________________________________________________________________________________________

Pobierz unieważnienie postępowania w części nr 1 i nr 5 (261kB) pdf
_________________________________________________________________________________________

Pobierz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. (488kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Anna Boruch (18 września 2018, 12:46:20)

Ostatnia zmiana: Anna Boruch (31 października 2018, 12:28:45)
Zmieniono: dodano wynik

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 968