zamówienie na:

Termomodernizację budynków świetlic wiejskich

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.26.2018
wartość:
termin składania ofert: 21 listopada 2018  09:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Termomodernizację budynków świetlic wiejskich w Części 1, w Części 2, w Części 3 i w Części 4 zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.  




Uwaga:
Zmiana terminu otwarcia ofert!

Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (2087kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4415kB) pdf

Uwaga!
Dokumentacja dla części 1 została skompresowana i podzielona na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Dokumentacja dla Części 1- cześć1 (10240kB) plik
Dokumentacja dla Części 1- cześć2 (5546kB) plik

Uwaga!
Dokumentacja dla części 2 została skompresowana i podzielona na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Dokumentacja dla Części 2- cześć1 (10240kB) plik
Dokumentacja dla Części 2- cześć2 (5582kB) plik

Uwaga!
Dokumentacja dla części 3 została skompresowana i podzielona na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
Dokumentacja dla Części 3- cześć1 (10240kB) plik
Dokumentacja dla Części 3- cześć2 (6214kB) plik

Uwaga!
Dokumentacja dla części 4 została skompresowana i podzielona na 2 części programem 7-Zip. Aby otworzyć zawartość należy w pierwszej kolejności zapisać wszystkie części na dysku komputera, a następnie rozpakować programem 7-Zip archiwum.
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 09.11.2018 r. (58kB) pdf
_______________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- 15.11.2018r. (100kB) pdf
_______________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (157kB) pdf
_______________________________________________________________________________________
Pobierz informację o unieważnieniu postępowania (84kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Emilia Jasińska (18 października 2018, 15:03:32)

Ostatnia zmiana: Emilia Jasińska (10 grudnia 2018, 14:02:38)
Zmieniono: dodano unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1180