zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja”

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.3.2019
wartość:
termin składania ofert: 14 lutego 2019  09:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 oraz 93 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja” zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 7  




UWAGA !!!
Zmiana terminu otwarcia ofert.

Pobierz ogłoszenie o zamówieniu (1373kB) pdf

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3022kB) pdf
Załączniki do SIWZ (237kB) word
Zakres realizacji inwestycji 1 (61kB) jpg
Zakres realizacji inwestycji 2 (513kB) plik
_________________________________________________________________________________________

Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 23 stycznia 2019 r. (327kB) pdf

_________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25 stycznia 2019 r. (190kB) pdf

_________________________________________________________________________________________

Zmiana treści SIWZ z dnia 25 stycznia 2019 r. (527kB) pdf

______________________________________________________________________________________

Pobież unieważnienie postępowania (271kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Anna Boruch (21 stycznia 2019, 15:14:56)

Ostatnia zmiana: Anna Boruch (12 lutego 2019, 12:01:24)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 836