zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn.,,Przebudowa drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja"

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.28.2020
wartość:
termin składania ofert: 16 listopada 2020  13:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 oraz 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 ze zm) zamawiający zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja” zostało unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 





Ogłoszenie o zamówieniu (1446kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3555kB) pdf
Załączniki do SIWZ (280kB) word
Załącznki do SIWZ- dok. techniczna (2588kB) zip
Załącznki do SIWZ- mapy ewidencyjne (9520kB) zip
_____________________________________________________________________________________
Informacja z otwarcia ofert (341kB) pdf
____________________________________________________________________________________
Pobierz unieważnienie postępowania (1015kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść:
Opublikował: Emilia Jasińska (5 listopada 2020, 13:22:48)

Ostatnia zmiana: Emilia Jasińska (19 listopada 2020, 13:23:46)
Zmieniono: dodano unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 482