zamówienie na:

ODBIÓR I WYWÓZ ZMIESZANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY I MIASTA SZUBIN

zamawiający: Gmina Szubin
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GP.RIPE.271.15.2013
wartość:
termin składania ofert: 27 listopada 2013  10:00
przyczyna unieważnienia: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu 




pobierz ogłoszenie o przetargu (120kB) pdf

Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia (50kB) word
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (30kB) word
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (33kB) word
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (34kB) word
4. Załącznik nr 4 – Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (36kB) word
5. Załącznik nr 5 - Wzór umowy (396kB) pdf

_________________________________________________________________________________

Informacja o zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu (96kB) pdf (z dnia 21.11.2013r.)

_________________________________________________________________________________

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (85kB) pdf (z dnia 21.11.2013r.)
- 1. załącznik nr 1 do modyfikacji z 21.11.2013r. – Formularz ofertowy (33kB) word
- 2. załącznik nr 2 do modyfikacji z 21.11.2013r. – Wzór umowy (118kB) word

__________________________________________________________________________________

Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (52kB) pdf (z dnia 22.11.2013r.)

__________________________________________________________________________________

Pobierz ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (237kB) pdf

metryczka


Opublikował: Andrzeja Ćwiklińska (13 listopada 2013, 11:04:26)

Ostatnia zmiana: Andrzeja Ćwiklińska (28 listopada 2013, 10:14:35)
Zmieniono: dodanie zawiadomienia o unieważnieniu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 561