Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2013 |
|
|
zamówienie na: |
ODBIÓR I WYWÓZ ZMIESZANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY I MIASTA SZUBIN |
zamawiający: | Gmina Szubin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | GP.RIPE.271.15.2013 |
wartość: | |
termin składania ofert: | 27 listopada 2013 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
pobierz ogłoszenie o przetargu (120kB)
Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia (50kB)
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (30kB)
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (33kB)
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (34kB)
4. Załącznik nr 4 – Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (36kB)
5. Załącznik nr 5 - Wzór umowy (396kB)
_________________________________________________________________________________
Informacja o zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu (96kB) (z dnia 21.11.2013r.)
_________________________________________________________________________________
Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (85kB)
(z dnia 21.11.2013r.)
-
1. załącznik nr 1 do modyfikacji z 21.11.2013r. – Formularz ofertowy (33kB)
-
2. załącznik nr 2 do modyfikacji z 21.11.2013r. – Wzór umowy (118kB)
__________________________________________________________________________________
Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (52kB) (z dnia 22.11.2013r.)
__________________________________________________________________________________
Pobierz ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (237kB)
metryczka
Opublikował: Andrzeja Ćwiklińska (13 listopada 2013, 11:04:26)
Ostatnia zmiana: Andrzeja Ćwiklińska (28 listopada 2013, 10:14:35)
Zmieniono: dodanie zawiadomienia o unieważnieniu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 561