Protokół kontroli Nr 12/20

Protokół kontroli nr 12/20
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie

 
 13 lutego  2020 r.
 
W dniu 13 lutego 2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę XV/130/19 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2019 roku w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2020 rok w godzinach od 12.00 do 12.35 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
  2. Hanna Adamczewska, 
  3. Pietrzycki Mariusz; 
  4. Rejment Maciej; 
  5. Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem posiedzenia było:
  1. Analiza protokołów z kontroli dotyczącej pracy jednostek organizacyjnych    sporządzonych przez zewnętrzne instytucje i organy kontrolne za rok 2019.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

metryczka


Wytworzył: Mariusz Pietrzycki (20 lutego 2020)
Opublikował: Izabela Mężykowska (15 maja 2020, 11:42:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 325