Protokół kontroli Nr 15/20

PROTOKÓŁ KONTROLI NR 15/20
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
27 sierpnia 2020 r.

W dniu 27 sierpnia 2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę nr XV/130/19 Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2020 r., w godzinach od 13:00 do 14:30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski, w następującym składzie:
  1. Artur Michalak – Przewodniczący Komisji,
  2. Adamczewska Hanna,
  3. Pietrzycki Mariusz,
  4. Rejment Maciej,
  5. Woźniak Beata.
Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem kontroli było:
Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP gminy Szubin w 2019 roku.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.




metryczka


Wytworzył: Mariusz Pietrzycki (3 września 2020)
Opublikował: Izabela Mężykowska (17 listopada 2020, 17:18:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 158