2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010
2009 | 2008 | 2002

Protokół z kontroli - 2/08


Protokół kontroli


Zakres kontroli
  1. Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wypłat, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń, społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
  2. Ustalanie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych, wypłacanie świadczeń i zasiłków oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
  3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalanie kapitału początkowego.
  4. Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszania danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

pobierz protokół (7344kB) pdf

załącznik nr 1 (część 1 z 3) (8811kB) pdf
załącznik nr 1 (część 2 z 3) (7851kB) pdf
załącznik nr 1 (część 3 z 3) (5274kB) pdf
załącznik nr 2 (8614kB) pdf
załącznik nr 3 (38kB) pdf
załącznik nr 4 (2952kB) pdf
załącznik nr 5 (39kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina Ignacy Pogodziński (28 stycznia 2008)
Opublikował: Michał Moniak (2 września 2010, 12:15:50)

Ostatnia zmiana: Michał Moniak (11 lutego 2011, 10:34:49)
Zmieniono: dodanie załączników do pobrania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1050