Protokół Nr 18/12

PROTOKÓŁ KONTROLI Nr 18/12

W dniu 5 i 6 czerwca 2012 r. Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Ignacy Pogodziński.

Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Kontrola odbyła się w następującym składzie komisji:

  1. Stanisław Głowacki – przewodniczący komisji
  2. Hanna Adamczewska 
  3. Danuta Boruch 
  4. Małgorzata Krall 
  5. Tomasz Wachowiak.
Listy obecności członków komisji stanowią załącznik nr 2 i 3 do protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli pan Zbigniew Behnke – Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Szubinie oraz pan Bogumił Wesołowski - Inspektor Referatu Zagospodarowania Przestrzennego w tym wydziale.

Listy obecności zaproszonych gości stanowią załącznik nr 4 i 5 do protokołu.

Kontrola obejmowała zbadanie zarzutów podniesionych w skardze z dnia 17 kwietnia 2012 r. wniesionej przez Panią Ewę F. na działanie Burmistrza Szubina związane z przeznaczeniem gruntów (działka nr 83/1 w Małych Rudach) w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, biuro nr 34, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.


metryczka


Wytworzył: Izabela Mężykowska (13 czerwca 2012)
Opublikował: Izabela Mężykowska (5 września 2012, 13:13:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 814