Protokół Nr 25/13

PROTOKÓŁ Nr 25/13
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
z dnia 4 czerwca 2013 r.

Dnia 4 czerwca 2013 r. w Urzędzie Miejskim w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, w sali nr 35, od godz. 14:30 do 16:00 odbyło się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie.

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
Stanisław Głowacki – przewodniczący komisji
Hanna Adamczewska
Danuta Boruch
Małgorzata Krall
Tomasz Wachowiak.

Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

W posiedzeniu uczestniczył pan Ignacy Pogodziński – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Lista obecności zaproszonych gości stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem posiedzenia było:
Badanie wykonania budżetu gminy za rok 2012:
  • analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
  • analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
  • kontrola udzielonych ulg i umorzeń podatku za rok 2012,
  • zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za rok 2012,
  • przygotowanie opinii Komisji o wykonaniu budżetu,
  • wysłuchanie opinii Burmistrza w powyższej sprawie,
  • zapoznanie Burmistrza ze stanowiskiem Komisji,
  • opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za rok 2012.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.



metryczka


Wytworzył: Izabela Mężykowska (11 czerwca 2013)
Opublikował: Izabela Mężykowska (29 lipca 2013, 10:52:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 484