Odbiór, transport i utylizacja azbestu w 2015 r. – podsumowanie 15.12.2015

Odbiór, transport i utylizacja azbestu w 2015 r. – podsumowanie

15.12.2015

W związku z zakończeniem realizacji zadania polegającego na udzielaniu mieszkańcom miasta i gminy Szubin (zarówno osobom fizycznym, jak i prawnym) pomocy w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest znajdujących się na terenie naszej gminy, Pracownicy Urzędu Miejskiego w Szubinie pragną poinformować, iż analogicznie do lat ubiegłych również w 2015 r. inicjatywa ta cieszyła się dużym zainteresowaniem.

W ramach podjętych w tej dziedzinie działań:

  • wykonano przedsięwzięcie pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Szubin”, w ramach dotacji pozyskanej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu, której bezpośrednimi beneficjentami było 61 właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Szubin, z których odebrano łącznie 201,42 Mg wyrobów zawierających azbest za kwotę 77 728, 90 zł;

  • odebrano i przekazano do utylizacji z 17 posesji znajdujących się na terenie miasta i gminy Szubin wyroby azbestowe o łącznej masie 58,21 Mg za kwotę 17 346,58 zł, (w ramach środków z budżetu gminy oraz dotacji udzielonej przez Starostę Nakielskiego na ten cel w wysokości 5 000,00).

Wobec powyższego przypominam wszystkim mieszkańcom miasta i gminy Szubin, którzy planują w 2016 r. wymianę pokrycia dachowego zawierającego azbest, że termin złożenia do tut. Urzędu wniosku w tej sprawie mija w dniu 15 lutego 2016 r.

Wniosek do pobrania w zakładce: Sprawy do załatwienia - Sposób załatwienia (+ druki) - Sprawy Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Pietrykowska (15 grudnia 2015)
Opublikował: Małgorzata Pietrykowska (15 grudnia 2015, 13:10:43)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 169