Zmiana funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Szubinie03.11.2020

Zmiana funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Szubinie

03.11.2020


Informujemy, że w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020r. od środy , tj. od 4 listopada 2020 roku do odwołania zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Szubinie.

Począwszy od tego dnia będzie on nieczynny dla klientów.
Jednocześnie informujemy, iż pracownicy Urzędu  będą pracowali normalnie, realizując swoje obowiązki, unikając jedynie bezpośredniego kontaktu.

1.Wszelkie pisma należy kierować do urzędu pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.

2. Zaleca się załatwianie wszelkich spraw, które mogą być tak załatwione, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres um@szubin.pl      lub telefonicznie.

3. Pisma można złożyć osobiście w siedzibie urzędu w specjalnej skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.

Wizyty interesantów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie (w tym także w Urzędzie Stanu Cywilnego) będą możliwe wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, po uprzednim umówieniu się na spotkanie. Na spotkania należy umawiać się telefonicznie (52 391-07-00, 52-391-07 -01) najpóźniej w przeddzień planowanego spotkania.

Szczegóły określone są w zarządzeniu nr 0050.1.191.2020.

Zastępca Burmistrza Szubina
/-/Wioletta Borys-Stachowiak

 

metryczka


Wytworzył: Wioletta Borys-Stachowiak (3 listopada 2020)
Opublikował: Renata Kabulla (3 listopada 2020, 14:25:08)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 323