Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2021 roku – II nabór02.09.2021

Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2021 roku – II nabór

02.09.2021

Kierując się treścią uchwały nr XVIII/172/20 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin, trybu postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu jej rozliczania (Dz. Urz. Woj. Kuj. Pom., poz. 2474 z dnia 11.05.2020 r.), informuję o możliwości składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w ramach II naboru w 2021 r. z budżetu Gminy Szubin na realizację zadania pn.: „Roboty melioracyjne rowu R-B3, obręb Pińsko, 2735 mb”.
 
Ostateczny termin realizacji zadania wyznacza się na dzień: 31 października 2021 r.

Kwota środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania przewidzianego w ramach przedmiotowej dotacji w 2021 r. wynosi w sumie 39 000,00 zł brutto, z czego:
a)  15 000,00 zł stanowi dofinansowanie pochodzące ze środków z budżetu Gminy Szubin,
b) 24 000,00 zł stanowi dofinansowanie pochodzące ze środków z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pozyskanych w ramach umowy dotacji, nr UM_RW.3042.1.162.2021, zawartej pomiędzy Gminą Szubin a Województwem Kujawsko – Pomorskim 27 lipca 2021 r.
 
Przypominamy, iż, zgodnie z § 3 ww. uchwały, dotację celową udziela się na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych znajdujących się na terenie gminy i miasta Szubin oraz finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, służących do:
1) ochrony przed powodzią,
2) melioracji wodnych oraz prowadzenia racjonalnej gospodarki na terenach zmeliorowanych,
3) wykorzystania wody do celów przeciwpożarowych,
4) utrzymywania wód.
 
Szczegółowe warunki dotyczące wniosku o udzielenie dotacji, zasad zawarcia umowy i rozliczenia dotacji zawarte są w ww. uchwale, której treść udostępniono poniżej.
 
Mając na uwadze treść § 7 ust. 3 pkt 2 uchwały, informuję, iż wnioski w tej sprawie spółka wodna zainteresowana realizacją ww. zadania składa najpóźniej do 6 września 2021 r. do godz. 12.00.
 
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie – biuro nr 12 – ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
 
O sposobie rozpoznania wniosku Wnioskodawca (-y) zostaną zawiadomieni pisemnie.





Załączniki:
1. Informacja (448kB) pdf ,
3. uchwała (435kB) pdf wraz ze wzorem wniosku i sprawozdaniem.


 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina (2 września 2021)
Opublikował: Małgorzata Pietrykowska (2 września 2021, 14:19:40)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 265