Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina04.01.2022

Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina

04.01.2022

Uprzejmie informuję, że termin do składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina upływa 31 marca 2022r.
 
Wniosek o nadanie Medalu mogą złożyć:
1)    Przewodniczący Rady Miejskiej w Szubinie;
2)    Burmistrz Szubina;
3)    stała komisja Rady Miejskiej w Szubinie,
4)    dyrektor jednostki organizacyjnej gminy;
5)    organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie gminy Szubin.
 
Nadsyłane do Rady Miejskiej w Szubinie wnioski powinny odpowiadać wymogom określonym w uchwale nr XXXIII/402/17 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina.
 
W uzasadnieniu wniosku należy wskazać zasługi kandydata dla Gminy Szubin.  Do wniosku należy dołączyć zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
 
Wnioski można:
1) doręczyć bezpośrednio do urzędu gminy do Biura Obsługi Klienta – biuro nr 12;

2) przesłać do urzędu gminy pocztą tradycyjną na adres: Rada Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.

Załączniki:
Wzór wniosku o nadanie Medalu (33kB) word
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (15kB) word
uchwała nr XXXIII/402/17

Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski

 
 
 Klauzula informacyjna
dotyczy osób szczególnie zasłużonych dla Gminy Szubin, dla których składane są wnioski o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
 
I.              Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych we wniosku o nadanie Medalu jest  Gmina Szubin – Burmistrz Szubina, Rada Miejska w Szubinie z siedzibą: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, tel. 52 391 07 00.
II.             Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:
a)    pocztą tradycyjną na adres:  Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin,
b)    pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@szubin.pl.
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
 
III.           Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wykonania czynności niezbędnych do rozpatrzenia wniosku, nadania i wręczenia Medalu i będą przetwarzane na podstawie art. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 1978r. o odznakach i mundurach (Dz.U. z 2016r. poz. 38), § 5 uchwały nr XXXIII/402/17 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. poz. 2727) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
IV.           Odbiorcy danych osobowych
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli upoważnieni pracownicy Urzędu Miejskiego w Szubinie oraz radni Rady Miejskiej w Szubinie. W przypadku Pani/Pana zgody na stronach internetowych gminy udostępnione zostaną następujące dane: wizerunek, data i miejsca urodzenia, wykształcenie, ukończone szkoły, zawód, miejsce wykonywanej pracy, posiadane ordery, odznaczenia i wyróżnienia, zasługi dla Gminy Szubin.
 
V.            Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniosku i nadania Medalu, a po tym czasie dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez okres określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 27, poz. 140 ze zm.). Dane, o których mowa w zdaniu 2 pkt IV będą przetwarzane do chwili wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych.
 
VI.           Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu na zasadach art. 15-21 RODO prawo do:
1.         dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2.         sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
3.         ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4.         przenoszenia danych;
5.         sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
6.         wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
 
VII.          Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże jest warunkiem koniecznym
do rozpatrzenia wniosku o nadanie Medalu. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że rozpatrzenie wniosku o nadanie Medalu będzie niemożliwe. W związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
VIII.        Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
 
 
Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski
 

metryczka


Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (4 stycznia 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (4 stycznia 2022, 12:05:04)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 348