Strona główna > Aktualności |
Komunikat25.01.2022
Komunikat
25.01.2022Biorąc pod uwagę obecną
sytuację epidemiczną w kraju, w tym wzrost liczby zachorowań na Covid-19, w
trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno
klientów jak i urzędników, wprowadzono następujące zasady przyjęć interesantów w
Urzędzie Miejskim w Szubinie.
W trakcie wizyty w Urzędzie interesanci oraz osoby
niebędące pracownikami Urzędu, wchodzące do Urzędu w celu wykonywania czynności
zawodowych, służbowych lub zarobkowych, są zobowiązane do:
-
przestrzegania
nakazu zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji,
- zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku Urzędu.
Zaleca się załatwianie wszelkich
spraw, które mogą być tak załatwione, za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres um@szubin.pl lub
telefonicznie (tel. 52-391-07-00 lub 52-391-07-01).
Wszelkie pisma należy kierować do urzędu pocztą tradycyjną na
adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo
poprzez skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.
Wizyty w Urzędzie
Miejskim w Szubinie prosimy
ograniczyć do niezbędnego minimum. Do Urzędu wchodzimy pojedynczo, bez osób
towarzyszących, które nie są niezbędne do załatwienia sprawy.
Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski
/-/ Mariusz Piotrkowski
metryczka
Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (25 stycznia 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (25 stycznia 2022, 12:16:39)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 257