Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2022 roku – II nabór07.03.2022

Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2022 roku – II nabór

07.03.2022

Kierując się treścią uchwały nr XVIII/172/20 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin, trybu postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu jej rozliczania (Dz. Urz. Woj. Kuj. Pom., poz. 2474 z 11.05.2020 r.), informuję o możliwości składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin w ramach II naboru w 2022 r. – dotacja ze środków pochodzących z budżetu Województwa Kujawsko – Pomorskiego.

Przewidywana kwota pomocy finansowej wynosi maksymalnie 25 000,00 zł, z zastrzeżeniem, iż do uzyskania pomocy finansowej wymagany jest w bieżącym roku wkład własny spółki wodnej w wysokości minimum 50 % wartości planowanego zadania.

Jako ostateczny termin realizacji zadania wyznacza się dzień: 31 października 2022 r.

Szczegółowe warunki dotyczące wniosku o udzielenie dotacji, zasad zawarcia umowy i rozliczenia dotacji zawarte są w ww. uchwale, której treść udostępniono poniżej.

Podpisanie umowy dotacji z właściwą Spółką Wodną nastąpi po uzyskaniu informacji o wysokości środków przyznanych Gminie Szubin na ww. cel przez Zarząd Województwa Kujawsko – Pomorskiego na 2022 r.

Mając na uwadze treść § 7 ust. 3 pkt 2 uchwały, informuję, iż wnioski w tej sprawie spółka wodna zainteresowana pozyskaniem dotacji składa najpóźniej do 11 marca 2022 r. do godz. 10.00. w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie – biuro nr 12 – ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

Wnioski winny dotyczyć zadań związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych, przez co rozumie się eksploatację, konserwację oraz remont w celu zachowania funkcji tych urządzeń, a w szczególności na:
a) wykaszanie, wygrabianie porostów ze skarp i dna rowów, karczowanie lub wycięcie drzew i krzewów ze skarp i dna rowów, odmulenie dna rowów przy maksymalnym zamuleniu 40 cm, czyszczenie i naprawa budowli na rowach, naprawa skarp rowów;
b) usuwanie tzw. „awarii drenarskich” polegających na: czyszczeniu, naprawie lub wymianie budowli drenarskich, czyszczeniu lub przekładaniu rurociągów drenarskich;
c) konserwację i naprawę innych budowli systemów melioracji wodnych.
 
O sposobie rozpoznania wniosku Wnioskodawca (-y) zostaną zawiadomieni pisemnie.
 
 
 
  Załączniki:
 
- Informacja (425kB) pdf
- uchwała (435kB) pdf wraz ze wzorem wniosku i sprawozdaniem.
 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina (7 marca 2022)
Opublikował: Małgorzata Pietrykowska (7 marca 2022, 15:45:09)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 349