Strona główna > Aktualności |
Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2022 roku – II nabór07.03.2022
Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2022 roku – II nabór
07.03.2022Kierując się treścią uchwały nr XVIII/172/20 Rady
Miejskiej w Szubinie z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad
udzielania dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin, trybu
postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu jej rozliczania (Dz. Urz.
Woj. Kuj. Pom., poz. 2474 z 11.05.2020 r.), informuję o możliwości składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji
celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin w ramach II naboru w 2022 r. –
dotacja ze środków pochodzących z budżetu
Województwa Kujawsko – Pomorskiego.
Przewidywana
kwota pomocy finansowej wynosi maksymalnie
25 000,00 zł, z
zastrzeżeniem, iż do uzyskania pomocy finansowej wymagany jest w bieżącym roku wkład własny spółki wodnej w wysokości
minimum 50 % wartości planowanego zadania.
Jako ostateczny termin realizacji
zadania wyznacza się dzień: 31 października 2022 r.
Szczegółowe
warunki dotyczące wniosku o udzielenie dotacji, zasad zawarcia umowy i
rozliczenia dotacji zawarte są w ww. uchwale, której treść udostępniono
poniżej.
Podpisanie umowy dotacji z właściwą Spółką
Wodną nastąpi po uzyskaniu informacji o wysokości środków przyznanych Gminie
Szubin na ww. cel przez Zarząd Województwa Kujawsko – Pomorskiego na 2022 r.
Mając na uwadze treść § 7 ust. 3 pkt 2
uchwały, informuję, iż wnioski w tej
sprawie spółka wodna zainteresowana pozyskaniem dotacji składa najpóźniej do 11
marca 2022 r. do godz. 10.00.
w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miejskiego w Szubinie – biuro nr 12 – ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
Wnioski winny dotyczyć zadań związanych z
bieżącym utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych, przez co rozumie się eksploatację, konserwację oraz remont w celu
zachowania funkcji tych urządzeń, a w szczególności na:
a) wykaszanie,
wygrabianie porostów ze skarp i dna rowów, karczowanie lub wycięcie drzew i krzewów ze skarp i dna rowów, odmulenie dna rowów przy maksymalnym zamuleniu 40 cm, czyszczenie i naprawa budowli na rowach, naprawa skarp rowów;
b) usuwanie tzw. „awarii drenarskich” polegających na: czyszczeniu, naprawie lub wymianie budowli drenarskich, czyszczeniu lub przekładaniu rurociągów drenarskich;
c) konserwację i naprawę innych budowli systemów melioracji wodnych.
O sposobie rozpoznania wniosku Wnioskodawca (-y) zostaną zawiadomieni pisemnie.
Załączniki:
- Informacja (425kB)
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina (7 marca 2022)
Opublikował: Małgorzata Pietrykowska (7 marca 2022, 15:45:09)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 349