Strona główna > Aktualności |
Zarządzenie wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie na kadencję 2022-202402.06.2022
Zarządzenie wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie na kadencję 2022-2024
02.06.2022Na podstawie uchwały nr XLV/401/22 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 21 kwietnia 2022r. zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie i nadania jej statutu
ogłaszam, że kandydatów do Młodzieżowej Rady Miejskiej
w Szubinie można zgłaszać
w terminie do 30 czerwca 2022r.
Kandydować do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie może ten, kto jest mieszkańcem gminy Szubin i w roku 2022 ukończy 15 rok życia i nie ukończy 22 roku życia.
Kandydatów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie mogą zgłaszać:
1) Burmistrz Szubina;
2) Komisja Oświaty, Kultury i Sportu;
3) kluby sportowe;
4) organizacje pozarządowe z terenu gminy Szubin;
5) placówki oświatowe z terenu gminy Szubin;
6) co najmniej dziesięciu mieszkańców gminy Szubin w wieku od 15 do 24 roku życia.
Formularze zgłoszeń kandydatów dostępne są:
1) na stronie www.bip17.lo.pl oraz www.szubin.pl
2) w Urzędzie Miejskim w Szubinie ul. Kcyńska 12, Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 12.
Wypełnione formularze zgłoszeniowe należy złożyć
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów do Młodzieżowej
Rady Miejskiej w Szubinie” w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego
w Szubinie (ul. Kcyńska 12), pok. nr 12 lub przesłać na adres: Rada
Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
Informuję, że Młodzieżowa Rada Miejska w Szubinie
ma charakter konsultacyjny wobec organów gminy w sprawach dotyczących
młodzieży. Kadencja członków Rady trwa 2 lata od dnia pierwszej jej sesji. W skład
Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie wchodzi 15 osób.
Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski
/-/ Mariusz Piotrkowski
Formularz zgłoszenia kandydata do MRM – przeznaczony do zgłoszenia kandydata do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie przez grupę mieszkańców w liczbie co najmniej 10 osób (14kB)
Klauzula informacyjna
dla podmiotów zgłaszających kandydatów do MRM
W związku
z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) – (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm.) „RODO”,
administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach
związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych, w zakresie obsługi administracyjno-biurowej
młodzieżowej rady gminy jest Gmina Szubin, reprezentowana przez Burmistrza
Szubina z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Szubinie ul. Kcyńska 12,
89-200 Szubin, tel. 52-391-07-00.
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych, w zakresie oceny formalnej zgłoszonych kandydatur
oraz wyboru radnych młodzieżowej rady gminy jest Rada Miejska w Szubinie z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin,
tel. 52-391-07-00.
II. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:
- pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@szubin.pl.
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
III. Cele, zakres oraz podstawa prawna przetwarzania
Dane
osobowe osób zgłaszających kandydatów na radnego Młodzieżowej Rady Miejskiej w
Szubinie będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia wyborów kandydatów do
Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie oraz sprawowaniem mandatu radnego.
Podstawę prawną legalizującą przetwarzanie danych podaje art. 5b ustawy o
samorządzie gminnym (Dz.U. 2022 poz. 559) oraz Uchwała Nr XLV/401/22 Rady
Miejskiej w Szubinie z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniająca uchwałę w sprawie
powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Szubinie i nadania jej statutu, co
wyczerpuje przesłanki określone w art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby i
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego i
ewentualnie podmioty współpracujące z administratorem na podstawie umów
powierzenia przetwarzania danych, w szczególności dostawcy usług technicznych i
organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie wyborów do rady wspomnianej w
pkt. III.
V.
Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana
dane osobowe przechowywane będą przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z
kategorią archiwalną BE5 oraz zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
VI. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje
Pani/Panu, na zasadach art. 15 – 21 RODO, prawo do:
- dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
- sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych,
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych
narusza przepisy RODO.
VII. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych
osobowych
Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przytoczonych przepisów prawa, a konsekwencją ich niepodania będzie nieuwzględnienie kandydatury do ww. rady.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
metryczka
Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (2 czerwca 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (2 czerwca 2022, 15:06:22)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 166