Komunikat dotyczący wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego i dla gospodarstw domowych04.10.2022

Komunikat dotyczący wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego i dla gospodarstw domowych

04.10.2022

Uprzejmie informuję, że w sprawach dotyczących wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego oraz dla gospodarstw domowych należy dzwonić pod numery:
 
52-391- 07- 18
lub
511-593-095.
 
Jednocześnie informuję, że Wydział Świadczeń Rodzinnych będzie przyjmował interesantów w następujące dni:
wtorki od godziny 7.30 do 17.30
oraz
czwartki od godziny 7.30 do 15.30.

 
Osoby wezwane prosimy o przybycie do Wydziału Świadczeń Rodzinnych w wyżej wyznaczone dni.

W pozostałe dni Wydział Świadczeń Rodzinnych będzie nieczynny dla bezpośredniej obsługi interesantów. 

Wnioski dot. świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku osłonowego oraz dodatku mieszkaniowego należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie, biuro nr 12, w godzinach pracy urzędu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego oraz dla gospodarstw domowych, należy składać  w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, biuro nr 4-5, w godzinach pracy urzędu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /63hqiye23j/skrytka.
 
Burmistrz Szubina
 
/-/ Mariusz Piotrkowski    

metryczka


Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (4 października 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (4 października 2022, 14:43:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 228