Strona główna > Aktualności |
Komunikat dotyczący wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego i dla gospodarstw domowych04.10.2022
Komunikat dotyczący wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego i dla gospodarstw domowych
04.10.2022Uprzejmie informuję, że w
sprawach dotyczących wypłat dodatku węglowego, dodatku osłonowego oraz dla
gospodarstw domowych należy dzwonić pod numery:
52-391-
07- 18
lub
511-593-095.
lub
511-593-095.
Jednocześnie informuję, że
Wydział Świadczeń Rodzinnych będzie przyjmował interesantów w następujące dni:
wtorki od
godziny 7.30 do 17.30
oraz
czwartki od godziny 7.30 do 15.30.
oraz
czwartki od godziny 7.30 do 15.30.
Osoby wezwane prosimy o przybycie do Wydziału Świadczeń Rodzinnych w wyżej wyznaczone dni.
W pozostałe dni Wydział
Świadczeń Rodzinnych będzie nieczynny dla bezpośredniej obsługi
interesantów.
Wnioski dot.
świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku osłonowego
oraz dodatku mieszkaniowego należy składać w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Szubinie, biuro nr 12, w godzinach pracy urzędu lub za
pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Wnioski o
wypłatę dodatku węglowego oraz dla gospodarstw domowych, należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
biuro nr 4-5, w godzinach pracy urzędu lub za pomocą środków komunikacji
elektronicznej.
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej:
/63hqiye23j/skrytka.
Burmistrz
Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski
/-/ Mariusz Piotrkowski
metryczka
Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (4 października 2022)
Opublikował: Renata Kabulla (4 października 2022, 14:43:32)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 228