Strona główna > Zarządzenia > 2011 |
Zarządzenie nr 0151-23/11Burmistrza Szubinaz dnia 10 lutego 2011w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji zadania pn.: Wykonanie I etapu budowy ulic Klonowej, Brzozowej i Modrzewiowej w Szubinie oraz powołania komisji przetargowej i określenia jej zadań
Zarządzenie nr 0151-23/11
Burmistrza Szubina
z dnia 10 lutego 2011
w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji zadania pn.: Wykonanie I etapu budowy ulic Klonowej, Brzozowej i Modrzewiowej w Szubinie oraz powołania komisji przetargowej i określenia jej zadań
Na podstawie art.19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.1. Przeprowadzić w dniu 18 lutego 2011 r. o godz. 1130 w budynku Urzędu Miejskiego w Szubinie przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją zadań pn.: Wykonanie I etapu budowy ulic Klonowej, Brzozowej i Modrzewiowej w Szubinie, po wcześniejszym zamieszczeniu ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Szubinie.
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 18 lutego 2011 r. o godz. 11:00, a miejscem ich składania jest sekretariat Urzędu Miejskiego w Szubinie.
3. Ustalić, że cena za Specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 100,00 złotych brutto.
4. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 %
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 %
§ 2. Powołać Komisję Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, o którym mowa w §1, w następującym składzie osobowym:
1) Mariusz Piotrkowski - Przewodniczący Komisji
2) Zbigniew Behnke - Członek Komisji
3) Piotr Kmieć - Członek Komisji
4) Andrzeja Ćwiklińska - Sekretarz Komisji
2) Zbigniew Behnke - Członek Komisji
3) Piotr Kmieć - Członek Komisji
4) Andrzeja Ćwiklińska - Sekretarz Komisji
§ 3. Zadaniem komisji przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ocena ofert w oparciu o ustalone kryteria oceny oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulamin pracy komisji przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
2. Dokumentację postępowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postępowania komisja przetargowa przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego komisja w szczególności udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, przedstawia kierownikowi zamawiającego propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów, a w przypadkach spornych głos decydujący ma Przewodniczący Komisji.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Przestrzennej.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
Ignacy Pogodziński
Ignacy Pogodziński
metryczka
Opublikował: Michał Moniak (16 lutego 2011, 10:14:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 850