Protokół kontroli Nr 12/15
PROTOKÓŁ KOMISJI REWIZYJNEJ NR
12/15
W
dniu 1 czerwca 2015 r. w Urzędzie Miejskim w Szubinie przy ul.
Kcyńskiej 12, w sali nr 34, od godz. 11:00 do 14:30 odbyło się
posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie.
Komisja o terminie posiedzenia została poinformowana przez przewodniczącego pisemnym zawiadomieniem.
Zawiadomienie stanowi załącznik nr 1 do protokołu kontroli.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
W posiedzeniu uczestniczył pan Artur Michalak – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Przewodnicząca komisji pani Hanna Adamczewska przywitała zaproszonych gości i członków komisji. Następnie przedstawiła porządek posiedzenia komisji. Uwag radnych nie było. W związku z powyższym został on przyjęty jednogłośnie.
Porządek posiedzenia:
- analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
- zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu Gminy za rok 2014,
- analiza ulg i umorzeń podatku za rok 2014,
- analiza sprawozdania finansowego,
- opracowanie i przegłosowanie projektu opinii w sprawie stanowiska o wykonaniu budżetu Gminy Szubin za 2014 rok,
- opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenie bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za rok 2014.
Komisja o terminie posiedzenia została poinformowana przez przewodniczącego pisemnym zawiadomieniem.
Zawiadomienie stanowi załącznik nr 1 do protokołu kontroli.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
-
Hanna Adamczewska –
przewodnicząca
- Barbara Nikodem –
członek
- Maciej Rejment
– członek.
W posiedzeniu uczestniczył pan Artur Michalak – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Przewodnicząca komisji pani Hanna Adamczewska przywitała zaproszonych gości i członków komisji. Następnie przedstawiła porządek posiedzenia komisji. Uwag radnych nie było. W związku z powyższym został on przyjęty jednogłośnie.
Porządek posiedzenia:
- Badanie wykonania budżetu Gminy za rok 2014:
- analiza informacji o stanie mienia komunalnego,
- zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu Gminy za rok 2014,
- analiza ulg i umorzeń podatku za rok 2014,
- analiza sprawozdania finansowego,
- opracowanie i przegłosowanie projektu opinii w sprawie stanowiska o wykonaniu budżetu Gminy Szubin za 2014 rok,
- opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenie bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za rok 2014.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Beata Danielewska-Szymczak (8 czerwca 2015)
Opublikował: Izabela Mężykowska (3 lipca 2015, 13:22:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 439