Informacja o wynikach kontroli z wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym w okresie od 01.01.2005r. do 31.05.2005 roku w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szubinie

Informacja o wynikach kontroli z wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym w okresie od 01.01.2005r. do 31.05.2005 roku w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szubinie


sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.


Cel kontroli:
sprawdzenie wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym.

Temat kontroli:
prawidłowość wykonania wydatków, prawidłowość zastosowania odpowiedniej stawki za wykonywanie usług opiekuńczych.

Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 08.06.2005 roku do 17.06.2005 roku.

Przedmiotowy zakres kontroli:

sprawdzenie wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym,
sprawdzenie harmonogramu wydatków,
zgodność sporządzonego sprawozdania z danymi księgowymi,
zgodność wydatków pod względem: celowości, gospodarności, legalności,
wydane decyzje na usługi opiekuńcze,
zgodność ustalenia stawki za usługi.

Ustalenia kontroli:
w czasie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono.

pobierz informację (38kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 13:27:22)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1589