Protokół kontroli Nr 22/16

PROTOKÓŁ KONTROLI NR 22/16
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
z dnia 11 maja 2016 roku

 
Dnia 11 maja 2016 r. w Urzędzie Miejskim w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 13, realizując uchwałę nr XVIII/207/16 Rady Miejskiej z dnia 4 lutego 2016 r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli na 2016 r., w godzinach od 9:00 do 11:00 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Artur Michalak, w składzie:
  1. Hanna Adamczewska – Przewodnicząca KR
  2. Barbara Nikodem – Wiceprzewodnicząca KR 
  3. Maciej Rejment – członek KR 
  4. Wioletta Borys-Stachowiak – członek KR 
  5. Anna Kijowska – członek KR
Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Porządek kontroli:
  1. Otwarcie i ustalenie porządku posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu nr 21/2016 z przeprowadzonej kontroli. 
  3. Kontrola wybranych elementów planu finansowego jednostki za 2015 rok i realizacji wniosków pokontrolnych sporządzonych w MZOSiR przez wewnętrzne i zewnętrzne organy kontrolne. 
  4. Sprawy bieżące.
W posiedzeniu Komisji Rewizyjnej RM wzięli udział:
  1. Marek Nowicki – Naczelnik WEiS UM w Szubinie;
  2. Alina Zdanowska – Kierownik Referatu Księgowości Oświatowej.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

metryczka


Wytworzył: Hanna Adamczewska (18 maja 2016)
Opublikował: Izabela Mężykowska (7 kwietnia 2017, 10:05:28)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (7 kwietnia 2017, 10:10:35)
Zmieniono: poprawiono literówkę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 253