Protokół kontroli Nr 7/19

Protokół kontroli nr 7/19
  Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
 16 maja 2019 r.

 
W dniu 16 maja 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę IV/24/18 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 28 grudnia 2018 roku w godzinach od 11.00 do 13.30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, której kierownikiem jest pani Mariusz Piotrkowski w następującym składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
  2. Adamczewska Hanna; 
  3. Pietrzycki Mariusz; 
  4. Rejment Maciej; 
  5. Woźniak Beata.
 
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Porządek kontroli:
Kontrola wykonania budżetu gminy za 2018 rok:
  • analiza sprawozdania z wykonania budżetu,
  • analiza informacji o stanie mienia komunalnego, 
  • zapoznanie się z opinią RIO  w Bydgoszczy dotyczącą wykonania budżetu gminy za 2018 rok, 
  • analiza sprawozdań finansowych za 2018 rok, 
  • opracowanie i przegłosowanie uchwały w sprawie wyrażenia opinii o wykonaniu budżetu gminy za 2018 rok w raz z uzasadnieniem, 
  • wysłuchanie opinii Burmistrza w powyższej sprawie i zapoznanie Burmistrza ze stanowiskiem Komisji, 
  • opracowanie i przegłosowanie projektu uchwały KR w sprawie wniosku o udzielenie/ nieudzielenie absolutorium dla Burmistrza Szubina za 2018 rok wraz z uzasadnieniem.
 
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

metryczka


Wytworzył: Hanna Adamczewska (23 maja 2019)
Opublikował: Izabela Mężykowska (17 czerwca 2019, 10:56:15)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (20 sierpnia 2019, 17:28:08)
Zmieniono: poprawiono formę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 390