Protokół kontroli Nr 12/20
Protokół kontroli nr 12/20
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
Rady Miejskiej w Szubinie
13 lutego
2020 r.
W dniu 13
lutego 2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12,
realizując uchwałę XV/130/19 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2019
roku w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w
Szubinie na 2020 rok w godzinach od 12.00 do 12.35 Komisja Rewizyjna Rady
Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie,
którego kierownikiem jest pan Mariusz
Piotrkowski w następującym składzie:
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
- Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
- Hanna Adamczewska,
- Pietrzycki Mariusz;
- Rejment Maciej;
- Woźniak Beata.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem
posiedzenia było:
- Analiza protokołów z kontroli dotyczącej pracy jednostek organizacyjnych sporządzonych przez zewnętrzne instytucje i organy kontrolne za rok 2019.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Mariusz Pietrzycki (20 lutego 2020)
Opublikował: Izabela Mężykowska (15 maja 2020, 11:42:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 360