Zawiadomienie o wydanej decyzji - farma fotowoltaiczna w Chobielinie


OśiR.6220.60.2019
Szubin, 2021-02-03
 
 
Zawiadomienie
o wydanej decyzji

Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020r. Poz. 256) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 02.02.2021r. na wniosek Prezesa Zarządu Spółki z o.o. PVE 41, z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Śniadeckich 21, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie

farmy fotowoltaicznej o mocy do 70 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków  numerami 126/13, 123/20, obręb geodezyjny Chobielin, gmina Szubin.

Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2020r. poz. 256) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr  4, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanym przed decyzją uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy,
Jednocześnie informuję, iż: zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej, każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 5, w godzinach pracy Urzędu.        
 
Otrzymują: strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA oraz zainteresowane społeczeństwo,  poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń oraz na stronie BIP 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Szubina (3 lutego 2021)
Opublikował: Alicja Hoffmann (3 lutego 2021, 10:45:18)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 366