Protokół kontroli Nr 23/21

Protokół kontroli nr 23/21
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
 

W czwartek 19 sierpnia 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, przy ul. Kcyńskiej 12, w biurze nr 34 realizując uchwałę Nr XXVIII/245/20 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie na 2021 rok w godzinach od 12.00 do 13:30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji
  2. Hanna Adamczewska
  3. Pietrzycki Mariusz
  4. Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem posiedzenia było:

  1. Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP za 2020 rok.

Informacja o dostępności protokołu w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

metryczka


Wytworzył: Beata Woźniak (26 sierpnia 2021)
Opublikował: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:32:52)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (8 grudnia 2021, 15:49:45)
Zmieniono: poprawiono literówkę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 171