Wniosek sołectwa o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego.
I. Wymagane dokumenty:• Wypełniony wniosek o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego wraz z uchwałą zebrania wiejskiego sołectwa, protokołem z zebrania wiejskiego oraz listą obecności.
Pobierz Wniosek sołectwa o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego.odt (15kB)
Pobierz Uchwała zebrania wiejskiego o podział środków.odt (6kB)
Pobierz Protokół z zebrania wiejskiego.doc (40kB)
Pobierz lista obecności.docx (20kB)
II. Opłaty:
• Brak
• Jeżeli wniosek wraz z załącznikami są kompletne, sprawa załatwiana jest od ręki.
IV. Sposób załatwienia sprawy:
• Wypełniony i podpisany wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Szubinie, ul. Kcyńska 12 – Wydział Edukacji Sportu i Rekreacji, pok. nr 7. V. Komórka odpowiedzialna:
• Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 Wydział Edukacji Sportu i Rekreacji, pok. nr 7, tel: 52 391 07 68, poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 17:30.
VI. Tryb odwoławczy:
• W przypadku, gdy wniosek został odrzucony przez Burmistrza z powodu niespełnienia
warunków określonych w art. 5 ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U. z 2014 r. poz. 301), zebranie wiejskie może ponownie uchwalić wniosek.
VII. Podstawa prawna:
• art. 5 ust. 1-4 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U.
z 2014 r. poz. 301).
VIII. Uwagi:
• Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30 września roku poprzedzającego rok budżetowy. Wniosek złożony z naruszeniem powyższego terminu podlega odrzuceniu. metryczka
Wytworzył: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022)
Opublikował: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022, 12:06:22)
Ostatnia zmiana: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022, 12:42:59)
Zmieniono: Zmiana treści załącznika
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 748