Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy


Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
 
I. Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek powinien zawierać:
  • imię i nazwisko, adres, (fakultatywnie numer telefonu kontaktowego) oraz podpis osoby   składającej wniosek;
  • oświadczenie strony, na rzecz której decyzja została wydana, o wyrażeniu zgody na przeniesienie tej decyzji na rzecz innego podmiotu;
  • oświadczenie strony, na rzecz której zostanie przeniesiona decyzja, o przyjęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej;
  • ewentualne pisemne upoważnienie (pełnomocnictwo) udzielone osobie działającej w imieniu inwestora;
  •  Obowiązek informacyjny  
Wniosek można złożyć:
  • osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, pokój nr 12, w Urzędzie Miejskim w Szubinie
  • w formie pisemnej: pocztą przesyłając na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin;
  • w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
II. Opłaty:
  • 56 zł – opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby,
  • 17zł - w przypadku pełnomocnictwa /upoważnienia /prokury (nie dotyczy jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu);
  • Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać: przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie nr 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024 lub bezpośrednio w kasie Banku Spółdzielczego mieszczącej się w budynku Urzędu;
  • W przypadku korzystania z internetowej obsługi bankowej należy dostarczyć wydrukowane potwierdzenie złożenia przelewu;
III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
  •   do 30 dni, od dnia złożenia kompletnego wniosku; 
IV. Sposób załatwienia sprawy:
  •  DECYZJA, wydana na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2001r. poz. 735 ze zm.)
V. Komórka odpowiedzialna:  
  •  Wydział Gospodarki Przestrzennej - Referat Zagospodarowania Przestrzennego, biuro nr 9, tel. (52) 39-10-779, (52) 39-10-769,  lub (52) 39-10-700 (centrala)
VI. Tryb odwoławczy:
  • Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy, które należy wnieść za pośrednictwem Burmistrza Szubina, w terminie 14 dni od daty doręczenia;
  • Zgodnie z art. 127a § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję;
  • Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Wobec powyższego zrzeczenie się przez stronę postępowania prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości zaskarżenia takiej decyzji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego;
VII. Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 503);
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.);
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.);
  VIII. Uwagi:  
 
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Joanna Matuszak (25 marca 2022)
Opublikował: Joanna Matuszak (25 marca 2022, 12:56:56)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 448