zawiadomienie o złożeniu raportu ooś - farma fotowoltaiczna w Żędowie
Szubin, 2022-07-21
OŚiR.6220.19.2022
ZAWIADOMIENIE
o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko
o złożeniu raportu o oddziaływaniu na środowisko
Na podstawie
art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r.
poz. 1029) oraz art. 49, 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity
Dz. U. z 2021r. poz. 735) zawiadamiam, że w sprawie wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie farmy
fotowoltaicznej o mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na
działce o nr ewid. 26/2 w obrębie Żędowo, gmina Szubin” przygotowany został raport
o oddziaływaniu na środowisko.
Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach został złożony przez Prezesa Zarządu SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, 86-014 Sicienko.
Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach został złożony przez Prezesa Zarządu SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, 86-014 Sicienko.
Jednocześnie informuję, że wystąpiłem z wnioskiem o uzgodnienie warunków
realizacji ww. inwestycji na podstawie raportu o oddziaływaniu na środowisko, do
Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Strony tego
postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska
12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać
ewentualne wnioski.
Otrzymują:
Strony postępowania
zawiadomione obwieszczeniem na tablicy ogłoszeń w miejscowości Żędowo, na
stronie bip17.lo.pl, zgodnie z art. 49 KPA
OŚiR aa.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina (21 lipca 2022)
Opublikował: Alicja Hoffmann (22 lipca 2022, 09:47:03)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 213