zawiadomienie o wydanym postanowieniu ws. nałożenia obowiązku oceny oddziaływania na środowisko
Szubin, 2022-08-11
OŚiR.6220.12.2022
OBWIESZCZENIE
ZAWIADOMIENIE
o wydaniu postanowienia
ZAWIADOMIENIE
o wydaniu postanowienia
Na podstawie
art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r.
poz. 1029) oraz art. 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst
jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) zawiadamiam, że w trakcie
postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie stacji paliw płynnych
wraz z infrastrukturą towarzyszącą” na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb Zamość,
gmina Szubin, Burmistrz Szubina wydał
postanowienie o obowiązku wykonania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na
środowisko dla tej inwestycji.
Sprawa została wszczęta na
wniosek Pani Doroty Wolniewicz-Juźwiak, ul. Puchalskiego 9, 63-100 Śrem.
Ponadto
informuję, że przed wydaniem postanowienia w sprawie obowiązku oceny
oddziaływania na środowisko wypowiedział się: Regionalny Dyrektor Ochrony
Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nakle nad
Notecią i Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w
Inowrocławiu.
Strony tego
postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska
12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać
ewentualne wnioski.
Otrzymują:
Strony
postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez wywieszenie
obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w Zamościu oraz na stronie bip17.lo.pl
metryczka
Wytworzył: Z-ca Burmistrza Szubina (11 sierpnia 2022)
Opublikował: Iwona Kubiak (11 sierpnia 2022, 14:52:34)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 148