Zawiadomienie o wszczęciu postępowania ws. oceny oddziaływania na środowisko dla farmy fotowoltaicznej w Chobielinie
OŚiR.6220.33.2021
Szubin,
2022-09-06
OBWIESZCZENIE
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny
oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny
oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października
2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2022r. poz. 1029), w związku z art. 49, 61 § 4 Kodeksu postępowania
administracyjnego (Dz. U. z 2021. poz. 735 ze zm.) zawiadamiam, że w Urzędzie
Miejskim w Szubinie, na wniosek PVE 222 sp. z o.o. z
siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Chodkiewicza 7/1 c, przystąpiono do
przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla
inwestycji polegającej na:
„Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr 3 w Chobielinie, gm. Szubin”.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnili: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim, Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu.
W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 4. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szubinie w godzinach pracy Urzędu.
„Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr 3 w Chobielinie, gm. Szubin”.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnili: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim, Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu.
W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 4. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szubinie w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują:
1. Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia
OŚiR aa.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina (6 września 2022)
Opublikował: Alicja Hoffmann (12 września 2022, 14:34:58)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 108