Sprzedaż traktorka marki PARTNER
Komisja Likwidacyjna działając na podstawie Zarządzenia nr 120.30.2021 Burmistrza Szubina z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie gospodarki środkami trwałymi, pozostałymi środkami trwałymi i wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz odpowiedzialności za powierzone w użytkowanie składniki majątkowe informuje, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie wystawiono na sprzedaż poniżej wymieniony składnik majątku ruchomego:Nazwa przedmiotu - Traktor PARTNER T-005326 – kosiarka samobieżna
Ilość - 1 szt.
Cena za szt. w zł - 500,00zł
Nr inwentarzowy - ST-5-59-592-7
Opis stanu przedmiotu (okres użytkowania) - Traktorek
kosiarka samobieżna używany od 2011r., wykorzystywany był do koszenia trawy
na boisku sportowym w Zalesiu. Zużyty, ma pękniętą ramę, zepsuty zespół tnący,
wyeksploatowany tylny most kosiarki oraz zużyty akumulator. Niektóre części
nadają się do użytku w związku z czym istnieje możliwość zakupu traktorka w
całości.
W przypadku zainteresowania w/w składnikiem majątkowym proszę o złożenie pisemnej oferty do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie mieszczącym się przy ul. Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin do dnia 24 października 2022 r. do godziny 12.00. z dopiskiem „OFERTA NA TRAKTOREK”
Przedmiot sprzedaży można oglądać w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 661-990-435 w terminie do 21 października 2022 r.
Oferta powinna zawierać imię i nazwisko (nazwę) oferenta, jego adres zamieszkania (siedzibę), NIP, nr kontaktowy, nazwę przedmiotu i oferowaną cenę.
Cena zaproponowana w ofercie stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po zakończeniu przyjmowania ofert.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
- na stronie internetowej: https://bip17.lo.pl
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szubinie
Załączniki:
Załącznik nr 1 - pobierz oświadczenie (13kB)
W przypadku zainteresowania w/w składnikiem majątkowym proszę o złożenie pisemnej oferty do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie mieszczącym się przy ul. Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin do dnia 24 października 2022 r. do godziny 12.00. z dopiskiem „OFERTA NA TRAKTOREK”
Przedmiot sprzedaży można oglądać w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 661-990-435 w terminie do 21 października 2022 r.
Oferta powinna zawierać imię i nazwisko (nazwę) oferenta, jego adres zamieszkania (siedzibę), NIP, nr kontaktowy, nazwę przedmiotu i oferowaną cenę.
Cena zaproponowana w ofercie stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po zakończeniu przyjmowania ofert.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
- na stronie internetowej: https://bip17.lo.pl
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szubinie
Załączniki:
Załącznik nr 1 - pobierz oświadczenie (13kB)
Załącznik
nr 2 -
pobierz wzór oferty (13kB)
metryczka
Wytworzył: Iwona Kubiak (17 października 2022)
Opublikował: Adam Lewandowski (19 października 2022, 13:13:02)
Ostatnia zmiana: Marzena Robaczewska (25 października 2022, 12:48:08)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 193