Obwieszczenie o zamieszczeniu danych o proj. zmiany miejsc. planu zagosp. przestrzen. ter. położonego w rejonie ulic Wiejskiej, Wyspiańskiego, Kochanowskiego, Nakielskiej, Browarnej i Glinicy w Szubinie w publicznie dostępnym wykazie danych
GP/RZP. 7322-4-9/09/10
Obwieszczenie
Burmistrza Szubina
Burmistrza Szubina
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 2 i 7, art. 39 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 54 ust
2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227), a także na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Szubinie Nr XXXVII/280/09 z dnia 30.06.2009 r., zawiadamiam o zamieszczeniu danych o projekcie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Wiejskiej, Wyspiańskiego, Kochanowskiego, Nakielskiej, Browarnej i Glinicy w Szubinie, a także o prognozie oddziaływania na środowisko ww. planu miejscowego i opracowaniu ekofizjograficznym, w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
Zgodnie z art. 46 pkt 1 w/w ustawy, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wymieniony wyżej, podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym - z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa - w okresie wyłożenia do publicznego wglądu.
Uwagi i wnioski w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 wyżej przywołanej ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lipca 2010 r.
Na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 3 w/w ustawy, każdy ma prawo składania uwag
i wniosków do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego i prognozy oraz zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy.
Uwagi i wnioski można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz oznaczenie nieruchomości której uwaga lub wniosek dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Szubina.
metryczka
Wytworzył: Zbigniew Behnke (14 maja 2010)
Opublikował: Michał Moniak (14 maja 2010, 17:50:03)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 934