Strona główna > Karty informacyjne SIOS |
|
|
Formularz A |
|||
Lp. | Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego | ||
1. | Numer wpisu | 85/2021 | |
2. | Zakres przedmiotowy wniosku |
wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na zmianie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Burmistrza Szubina w dniu 16 kwietnia 2019r. znak: OŚiR.6220.2.2019 dla inwestycji pod nazwą: „budowa na działce nr 161/5 w obrębie Dąbrówka Słupska elektrowni fotowoltaicznej o mocy ok. 15 MW, składającej się z wolnostojących paneli fowoltaicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym z przyłączami energetycznymi, stacjami transformatorowymi i rozdzielnicą SN/SN”. Zmiana decyzji polega na zwiększeniu mocy elektrowni oraz ilości i mocy stacji transformatorowych. |
|
3. | Znak sprawy | OŚiR.6220.69.2021 | |
4. | Data złożenia | 3 grudnia 2021 | |
5. | Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) |
Centralna Grupa Energetyczna S.A. ul. Reymonta 23, Posada 62-530 Kazimierz Biskupi |
|
6. | Wyszczególnienie załączników wniosku | karta informacyjna przedsięwzięcia, mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów | |
7. | Nazwa organu - adresata wniosku |
Burmistrz Szubina ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin |
|
8. | Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) |
Urzad Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, pok. nr 5 |
|
9. | Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) | ||
10. | Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji | brak | |
11. | Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
|
|
12. | Uwagi | brak |
Wytworzył: Alicja Hoffmann (2022-01-24) Opublikował: Alicja Hoffmann (2022-01-24 11:40:13) Ostatnia zmiana: brak zmian |