Protokół kontroli Nr 35/14
PROTOKÓŁ KONTROLI Nr 35/14
W
dniu 29 maja 2014 r. w
Urzędzie Miejskim w
Szubinie przy ul.
Kcyńskiej 12, w sali nr 35, od godz. 14:00
do 15:00
odbyło
się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie.
Komisja o terminie posiedzenia została poinformowana przez przewodniczącego w dniu 22 maja 2014 r.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
W posiedzeniu uczestniczył pan Ignacy Pogodziński – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Przewodniczący komisji pan Stanisław Głowacki przywitał członków komisji i zaproszonych gości. Następnie poinformował, że w dniu dzisiejszym posiedzenie poprowadzi radna Hanna Adamczewska – zastępca przewodniczącego komisji.
Wobec powyższego głos zabrała radna Adamczewska i przedstawiła porządek posiedzenia. Uwag radnych nie było. W związku z powyższym został on przyjęty jednogłośnie.
Porządek posiedzenia:
Badanie wykonania budżetu gminy za rok 2013:
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
Komisja o terminie posiedzenia została poinformowana przez przewodniczącego w dniu 22 maja 2014 r.
Posiedzenie odbyło się w następującym składzie komisji:
- Stanisław
Głowacki – przewodniczący komisji
- Hanna
Adamczewska
- Danuta
Boruch
- Małgorzata
Krall
- Tomasz
Wachowiak.
W posiedzeniu uczestniczył pan Ignacy Pogodziński – Burmistrz Szubina oraz pani Wioletta Martek – Skarbnik Gminy.
Przewodniczący komisji pan Stanisław Głowacki przywitał członków komisji i zaproszonych gości. Następnie poinformował, że w dniu dzisiejszym posiedzenie poprowadzi radna Hanna Adamczewska – zastępca przewodniczącego komisji.
Wobec powyższego głos zabrała radna Adamczewska i przedstawiła porządek posiedzenia. Uwag radnych nie było. W związku z powyższym został on przyjęty jednogłośnie.
Porządek posiedzenia:
Badanie wykonania budżetu gminy za rok 2013:
- analiza
sprawozdania z wykonania budżetu,
- analiza
informacji o stanie mienia komunalnego,
- kontrola
udzielonych ulg i umorzeń podatku za rok 2013,
- zapoznanie
się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy
dotyczącą wykonania budżetu gminy za rok 2013,
- przygotowanie
opinii Komisji o wykonaniu budżetu,
- wysłuchanie
opinii Burmistrza w powyższej sprawie,
- zapoznanie
Burmistrza ze stanowiskiem Komisji,
- opracowanie i przegłosowanie projektu wniosku wraz z uzasadnieniem w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Szubina za rok 2013.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Izabela Mężykowska (5 czerwca 2014)
Opublikował: Izabela Mężykowska (24 czerwca 2014, 15:00:43)
Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (25 czerwca 2014, 12:46:19)
Zmieniono: poprawiono literówkę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 486