Protokół kontroli Nr 5/15
PROTOKÓŁ
KONTROLI NR 5/15
W dniu 24
lutego 2015 roku
Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę
w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest Pan Artur
Michalak.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Kontrola odbyła się w godzinach od 13:00 do 18:00 w następującym składzie komisji:
Lista obecności zaproszonych gości stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem kontroli było:
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Kontrola odbyła się w godzinach od 13:00 do 18:00 w następującym składzie komisji:
-
Hanna
Adamczewska
– przewodnicząca komisji
- Barbara
Nikodem
- Maciej
Rejment.
Lista obecności zaproszonych gości stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Tematem kontroli było:
-
Kontrola
realizacji uchwał Rady Miejskiej w Szubinie za okres od 1 stycznia
2014 r. do 31 grudnia 2014 r.
- Kontrola
sposobu załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji
radnych w roku 2014.
- Kontrola
wykorzystania środków pozostających w dyspozycji Gminnej Komisji
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2014 roku.
- Kontrola wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wpływów i zaległości z tego tytułu.
Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.
metryczka
Wytworzył: Izabela Mężykowska (3 marca 2015)
Opublikował: Izabela Mężykowska (13 marca 2015, 13:24:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 485