Zarządzenie Nr 0151-80/05
Zarządzenie Nr 0151-80/05
Burmistrza Szubina
z dnia 30 czerwca 2005 roku
w sprawie utworzenia obsady służby stałego dyżuru w Urzędzie Miejskim w Szubinie.
Na podstawie art. 7 pkt 14 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806 z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004r. Nr 153, poz. 1271, Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 214, poz. 1806) oraz § 5 pkt 1 zarządzenia Nr 13/05 Wojewody Kujawsko - Pomorskiego z dnia 26 stycznia 2005r. w sprawie utworzenia systemu stałych dyżurów na terenie województwa kujawsko - pomorskiego zarządza się, co następuje:
§ 1. W celu zapewnienie ciągłości przekazywania decyzji organów uprawnionych do uruchomienia realizacji zadań ujętych w Planie Reagowania Obronnego Rzeczypospolitej Polskiej oraz zachowania ciągłości procesu kierowania i koordynowania przez Wojewodę działaniami związanymi z realizacją zadań dotyczących osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa na terenie województwa wyznaczam skład osobowy stałego dyżuru Urzędu Miejskiego w Szubinie zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2. Skład osobowy pełniący stały dyżur podlega bezpośrednio Kierownikowi Stałego Dyżuru - Inspektorowi ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Szubinie.
§ 3. Miejscem pełnienia stałego dyżuru jest Urząd Miejski w Szubinie przy ul. Kcyńskiej Nr 12.
§ 4. Nadzór nad służbą stałego dyżuru powierza się Sekretarzowi Gminy Szubin.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
Skład osobowy
stałego dyżuru Urzędu Miejskiego w Szubinie
1) P. Grunt Bernadeta - kierownik stałego dyżuru
2) P. Wardęga Maria
3) P. Owczarzak Maria
4) P. Pogiel Ewa
5) P. Nykiel Aurelia
6) P. Kmieć Piotr
7) P. Moniak Michał
BURMISTRZ | |
Ignacy Pogodziński |
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Szubina Ignacy Pogodziński (30 czerwca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (4 lipca 2005, 11:40:19)
Ostatnia zmiana: Michał Moniak (12 czerwca 2009, 15:07:42)
Zmieniono: przeniesiono
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1790