Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy przez sołectwa działające na terenie gminy Szubin

Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy przez sołectwa działające na terenie gminy Szubin


sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.


Cel kontroli:
sprawdzenie wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy.

Temat kontroli:
prawidłowość wykonania wydatków zgodnie ze sporządzonym zestawieniem planowanych wydatków.

Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach 14-15.03. 2005 roku i 21-22.03. 2005 roku.

Przedmiotowy zakres kontroli:

ustalenie ilości działających sołectw na terenie gminy Szubin,
ustalenie zaplanowanej kwoty w budżecie dla sołectw,
wykonanie wydatków zgodnie z planem.

Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli stwierdzono, że nie wszystkie sołectwa wykonały wydatki zgodnie z planem.

Uwagi i wnioski z kontroli:
Sprawę nie wykonania wydatków zgodnie z planem omówiono ze Skarbnikiem Gminy.

pobierz informację (37kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Maria Wojtaszewska (6 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (7 lipca 2005, 14:38:05)

Ostatnia zmiana: Michał Moniak (4 listopada 2008, 11:40:39)
Zmieniono: poprawa formy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1696