Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy przez sołectwa działające na terenie gminy Szubin
Informacja o wynikach kontroli z wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy przez sołectwa działające na terenie gminy Szubin
sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.
Cel kontroli:
sprawdzenie wykorzystania przyznanych środków z budżetu gminy.
Temat kontroli:
prawidłowość wykonania wydatków zgodnie ze sporządzonym zestawieniem planowanych wydatków.
Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach 14-15.03. 2005 roku i 21-22.03. 2005 roku.
Przedmiotowy zakres kontroli:
- | ustalenie ilości działających sołectw na terenie gminy Szubin, |
- | ustalenie zaplanowanej kwoty w budżecie dla sołectw, |
- | wykonanie wydatków zgodnie z planem. |
Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli stwierdzono, że nie wszystkie sołectwa wykonały wydatki zgodnie z planem.
Uwagi i wnioski z kontroli:
Sprawę nie wykonania wydatków zgodnie z planem omówiono ze Skarbnikiem Gminy.
metryczka
Wytworzył: Maria Wojtaszewska (6 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (7 lipca 2005, 14:38:05)
Ostatnia zmiana: Michał Moniak (4 listopada 2008, 11:40:39)
Zmieniono: poprawa formy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1696