Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Szubin

Informacja o wynikach kontroli wewnętrznej Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Szubin

sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku


Cel kontroli:
wykonanie wydatków w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie gminy Szubin.


Temat kontroli:
rozliczenie finansowe jednostek OSP w zakresie wykonania wydatków.

Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 24.05. do 25.05.2005 roku i 30.05. do 06.06.2005 roku.

Przedmiotowy zakres kontroli:

sprawdzenie sporządzonego zestawienia planowanych wydatków,
sprawdzenie zgodności naliczonych ekwiwalentów za udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych i szkoleniach,
zgodność wypłaconych ekwiwalentów z potwierdzeniem wyjazdów przez Jednostkę Ratownictwa Gaśniczego,
zgodność ewidencji księgowej zakupionego paliwa z księgą główną OSP i kartami drogowymi,
zgodność dekretów z księgowaniami na kartotekach księgowych,
zgodność danych księgowych ze sporządzonym sprawozdaniem RB 28 S.

Ustalenia kontroli:
W czasie kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości:

brak wydanego Zarządzenie przez Komendanta Gminnego dotyczącego norm zużycia paliwa w samochodach i sprzęcie,
karty drogowe prowadzone w sposób nieestetyczny,
brak kontroli nad terminowością zakupu paliwa i rozliczeń kart drogowych.

Uwagi i wnioski z kontroli:
W związku ze stwierdzonymi uchybieniami udzielono instruktażu osobom odpowiedzialnym za prawidłowe prowadzenie kart drogowych.
Wykazane w protokole uchybienia zostały przedstawione Komendantowi Gminnemu OSP podczas omówienia ustaleń z kontroli.

pobierz informację (61kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 11:53:19)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1863