Informacja o wynikach kontroli z wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym w okresie od 01.01.2005r. do 31.05.2005 roku w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szubinie
Informacja o wynikach kontroli z wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym w okresie od 01.01.2005r. do 31.05.2005 roku w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szubinie
sporządzona w oparciu o Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Szubinie Nr 0152/128/03 z dnia 18 grudnia 2003 roku.
Cel kontroli:
sprawdzenie wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym.
Temat kontroli:
prawidłowość wykonania wydatków, prawidłowość zastosowania odpowiedniej stawki za wykonywanie usług opiekuńczych.
Czas przeprowadzenia kontroli:
kontrolę przeprowadzono w dniach od 08.06.2005 roku do 17.06.2005 roku.
Przedmiotowy zakres kontroli:
- | sprawdzenie wykonania wydatków zgodnie z planem finansowym, |
- | sprawdzenie harmonogramu wydatków, |
- | zgodność sporządzonego sprawozdania z danymi księgowymi, |
- | zgodność wydatków pod względem: celowości, gospodarności, legalności, |
- | wydane decyzje na usługi opiekuńcze, |
- | zgodność ustalenia stawki za usługi. |
Ustalenia kontroli:
w czasie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono.
metryczka
Wytworzył: Maria Wojtaszewska (7 lipca 2005)
Opublikował: Michał Moniak (11 lipca 2005, 13:27:22)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1609